Πάει για απόσβεση στη μεταγραφή Ρονάλντο η Γιουβέντους, βγάζει και μπασκετικές φανέλες!

Ντελίριο έχει προκαλέσει η μεταγραφή του Κριστιάνο Ρονάλντο στους φίλους της Γιουβέντους και οι άνθρωποι των “μπιανκονέρι” αναμένεται σύντομα να κάνουν απόσβεση!

Το συνολικό κόστος της μεταγραφής του 33χρονου Πορτογάλου σταρ θα ξεπεράσει σε βάθος τετραετίας τα 200 εκατομμύρια ευρώ, όμως ήδη η ιταλική ομάδα ετοιμάζεται για απόσβεση. Τρεις μέρες μετά την απόκτηση του η Γιουβέντους ανακοίνωσε ότι εξαντλήθηκαν τα διαρκείας για τη νέα σεζόν. Συγκεκριμένα, έδωσε 29.300 εισιτήρια διαρκείας που αντιστοιχούν στο 75% της χωρητικότητας του γηπέδου της.

Αξιοσημείωτη είναι όμως μία σημαντική λεπτομέρεια. Πριν ανακοινώσει την απόκτηση του Κριστιάνο Ρονάλντο οι φίλοι της Γιουβέντους είχαν παραπονεθεί για τις τιμές των εισιτηρίων διαρκείας. Αυτό συνέβη διότι ήταν αυξημένες ακόμα και κατά 37% σε ορισμένες θύρες. Βέβαια, όταν ανακοινώθηκε ο Πορτογάλος όλα ξεχάστηκαν και το 95% έσπευσε να ανανεώσει με τις πωλήσεις να αυξάνονται με μεγάλους ρυθμούς από όταν έγινε γνωστή η συμφωνία.

Πηγαίνοντας σε πιο συγκεκριμένα ποσά: Η Γιουβέντους ανακοίνωσε πως μέσα σε 24 ώρες πούλησε 520.000 εμφανίσεις χωρίς να μπει σε περισσότερες λεπτομέρειες. Η πιο φθηνή εμφάνιση κοστίζει 97,45 ευρώ, κάτι που σημαίνει πως η «Γιούβε» έβγαλε τουλάχιστον 50 εκατομμύρια ευρώ μέσα σε 24 ώρες!

Βέβαια, σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά η Γιουβέντους θα βάλει στα ταμεία της περίπου το 10% από αυτό το ποσό και το υπόλοιπο θα πάει στην εταιρία που της παρέχει τις εμφανίσεις. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως η Γιουβέντους είναι “χαμένη”.

Την εβδομάδα πριν ανακοινωθεί η απόκτηση του Κριστιάνο Ρονάλντο οι άνθρωποι της ιταλικής ομάδας είδαν να αυξάνονται οι πωλήσεις σε όλα τα επίσημα προϊόντα της ομάδας κατά 30%, ενώ την ίδια ώρα η μετοχή της παρουσίασε αύξηση κατά 40%.

Αν σε αυτά προστεθεί το ότι καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι έχουν αρχίσει να την ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάτι που της δίνει ένα ακόμα όπλο στις εμπορικές της συμφωνίες καταλαβαίνει κανείς ότι πέρα από το αγωνιστικό κομμάτι η Γιουβέντους έχει να κερδίσει πολλά και εκτός γηπέδων.

Παράλληλα οι άνθρωποι της ιταλικής ομάδας έχουν βρει και νέους τρόπους marketing που θα την βοηθήσουν να (υπερ)καλύψουν το κόστος της μεταγραφής (100 εκ.) μόνο μέσω εμπορικών συμφωνιών. Τελευταία καινοτομία από την «Γηραιά Κυρία» η προώθηση φανέλας μπάσκετ με το όνομα του Πορτογάλου σούπερ σταρ. Μπορεί η Γιουβέντους να μην έχει τμήμα καλαθοσφαίρισης, ωστόσο στο βωμό του κέρδους όλα είναι αποδεκτά!

To Top