ΜΠΑΣΚΕΤ

Η Στρασμπούρ το έπιασε το νόημα – Ανακατασκευάζει το γήπεδό της, φτιάχνει εμπορικό και στοχεύει στην Ευρωλίγκα

Λίγο πριν ξεκινήσει η σειρά με τον Άρη, η διοίκηση της Στρασμπούρ παρουσίασε ολοκληρωμένο το πλάνο της για την ανακατασκευή του γηπέδου της, με αύξηση χωρητικότητας έως 4.000 θέσεις και δημιουργία εμπορικού κέντρου ακριβώς δίπλα. Επένδυση ύψους 25 εκατ. ευρώ, διότι θέλουν να παίξουν στο πιο υψηλό επίπεδο μπάσκετ της Ευρώπης.

Το πλάνο για την ανακατασκευή του Rhenus Sports θα χρηματοδοτηθεί με ίδια κεφάλαια, τα οποία αναζητούνται και θα προκύψουν από χορηγικές συμφωνίες που θα αφορούν την ονομασία του γηπέδου.

Περίπου 21-22 εκατ. ευρώ θα κοστίσει η ανακαίνιση του γηπέδου, στο οποίο θα προστεθούν αρχικά 2.000 θέσεις, οι 1.600 εξ αυτών θα είναι VIP και σουίτες. Σήμερα είναι ένα γήπεδο 6.000 θέσεων. Επίσης θα δημιουργηθεί πάρκο ψυχαγωγίας, πάρκινγκ και ένα εμπορικό κέντρο 3.000 τετραγωνικών μέτρων. Τα υπόλοιπα 3-4 εκατ. ευρώ θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω επέκταση του γηπέδου ώστε να έχει χωρητικότητα 10.000 θέσεων.

Το νέο γήπεδο, το οποίο προς το παρόν το ονομάζουν Future Arena, θα είναι έτοιμο το 2019. Θα συνδυαστεί άμεσα με την αύξηση του μπάτζετ. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα 20minutes το 2010 η Στρασμπούρ είχε προϋπολογισμό (συνολικό) 3,9 εκατ. ευρώ. Το 2015 έφτασε τα 7,1 εκατ. ευρώ και στόχος είναι το 2020 να έχει 10 εκατ. ευρώ. Παράλληλα αυξάνεται και η προσέλευση του κόσμου στο γήπεδο. Το 2010 είχε κατά μέσο όρο 4.012 θεατές ανά παιχνίδι, το 2015 έφτασε στους 5.321 και στόχος είναι στο νέο γήπεδο να έχει περίπου 6.500 θεατές.

Στόχος είναι παράλληλα το νέο γήπεδο να μπει ακόμα πιο δυναμικά στον ιστό της πόλης και οι εκτιμήσεις των ανθρώπων της Στρασμπούρ αναφέρουν ότι τουλάχιστον 15.000 άνθρωποι θα περνούν σε ημερήσια βάση από το εμπορικό κέντρο το οποίο θα εκμεταλλεύεται φυσικά η ομάδα! “Εργαζόμαστε και πέρα από το αθλητικό κομμάτι διότι οι έρευνες που έχουν κάνει ανέδειξαν πως υπάρχει ανάγκη και για άλλα πράγματα στην περιοχή του γηπέδου”, είπε ο πρόεδρος της Στρασμπούρ, Μαρσιάλ Μπελόν, προσθέτοντας πως “για να είμαστε στις 20 καλύτερες ομάδες της Ευρώπης το 2020 πρέπει να βελτιώσουμε τις εγκαταστάσεις μας και αυτό θα αναπτύξει και την προσέλευση του κόσμου και την αύξηση των χορηγών. Προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε”.

To Top