ΜΠΑΣΚΕΤ TOP

Ο Γουότερς εξηγεί στο PRESSARIS το μάθημα του Άρη από την… απόδραση στο Ζηρίνειο!

Το προχθεσινό παιχνίδι στο Ζηρίνειο έδωσε το μάθημά του στους κίτρινους. Ο Ντομινίκ Γουότερς μιλώντας στο PRESSARIS εξήγησε ποιο είναι αυτό το μάθημα, ενώ αναφέρθηκε για άλλη μια φορά στην ομαδικότητα του Άρη.

Ο Αμερικανός πλέι μέικερ επεσήμανε αρχικά: “Είχαν σχεδόν κλειδώσει το παιχνίδι, ήταν πολύ δύσκολο για να μας να επιστρέψουμε. Ήταν σχεδόν τελειωμένο, αλλά όπως δείξαμε στο γήπεδο παλέψαμε μέχρι το τέλος, δεν τα παρατήσαμε. Αυτό είναι που έχουμε κάνει κι άλλες φορές, σε άλλα παιχνίδια, δεν ήταν κάτι πρωτόγνωρο”.

Για το μάθημα του προχθεσινού αγώνα ήταν ξεκάθαρος: “Να ξεκινάμε καλύτερα. Δεν ήμασταν καλοί στο πρώτο ημίχρονο αμυντικά, ίσως και γιατί προσαρμοζόμαστε ακόμα στο ένα παιχνίδι τη βδομάδα. Και με την ΑΕΚ και με την Κηφισιά ξεκινήσαμε όχι με τόσο ενέργεια αμυντικά. Η άμυνά μας βοήθησε την επίθεσή τους. Πρέπει εξαρχής να βγάζουμε ενέργεια και να βρίσκουμε ρυθμό”.

Ρωτήθηκε τι σκέφτηκε όταν ο Ελ Αμίν έγραψε το 65-59 στα 1.04 πριν το τέλος και απάντησε πως “ήταν δύσκολο να επιστρέψουμε, έβαλε πολλά κρίσιμα και δύσκολα σουτ ο Ελ Αμίν, αλλά δεν σταματήσαμε να παίζουμε μέχρι να ακουστεί η κόρνα της λήξης”.

waters_afixi_kifisia_aris

Σε ότι αφορά την φάση που ο Μούρτος μετά από σχεδιασμένη επίθεση βρέθηκε μόνος του να κάνει το 65-66 για τον Άρη σχολίασε: “Κράτησα τη μπάλα, είδα ότι κλείνουν εμένα αρκετά και έτσι αποφάσισα να πασάρω (στον Μούρτο) και έβαλε το λέι απ. Είναι ομαδικό το παιχνίδι, δεν χρειάζεται να παίρνω εγώ όλα τα σουτ. Είμαι πλέι μέικερ και πρέπει να δημιουργώ και για τους άλλους μεγάλες φάσεις, αυτό είναι η ομάδα”.

Για το ότι οι κίτρινοι κέρδισαν με μέτριους τους Τζερέλ Μακ Νιλ και Οκάρο Γουάιτ εξήγησε πως “είμαστε ομάδα. Από τα παιχνίδια της προετοιμασίας μέχρι σήμερα είμαστε ομάδα, μοιράζουμε τη μπάλα. Όλοι μας έχουμε δύσκολα βράδια είναι βέβαιο αυτό, αλλά οι καλοί παίκτες επιστρέφουν την επόμενη μέρα και παίζουν καλά. Σημασία πάντως έχει ότι η ομάδα κέρδισε και είμαστε όλοι χαρούμενοι γι’ αυτό”.

To Top