Αναστόπουλος: “Δεν παίξαμε καλά” PRESSARIS 6 Απριλίου 2013 Share Tweet Share Share Email Comments Εμφανώς απογοητευμένος από την ήττα της ομάδας του ο Νίκος Αναστόπουλος δεν είχε διάθεση για πολλές δηλώσεις. «Δεν παίξαμε καλά. Κι όταν δεν παίζεις καλά δεν μπορείς να κάνεις ευκαιρίες για να κερδίσεις», αρκέστηκε να δηλώσει στην κάμερα της NOVA. ΣΧΕΤΙΚΑΑναστόπουλος, Άρης, Ατρόμητος Share Tweet Share Share Email ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ Τανούλης: «Ο κόσμος του Άρη έχει… χορτάσει από λόγια, πρέπει να κάνουμε πράξεις» Συνεχίζεται η διάθεση των διαρκείας της ΠΑΕ Άρης (photos) Aκαδημία Βόλεϊ Γυναικών: Νέος προπονητής Nεανίδων, Κορασίδων, Παγκορασίδων ο Αγγελος Αγγελής