Μάνος: «Δώσαμε όλοι το 100% και πήραμε έναν σημαντικό βαθμό» PRESSARIS 21 Φεβρουαρίου 2021 Share Tweet Share Share Email Comments Ικανοποιημένος με την εμφάνιση του Άρη στο σημαντικό ματς με τον Ολυμπιακό έμεινε ο Δημήτρης Μάνος, ο οποίος μίλησε στα κανάλια Novasports. ΣΧΕΤΙΚΑΆρης, Μάνος, Ολυμπιακός Share Tweet Share Share Email ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ Ο Βασίλης Πουρλίδας του Άρη στο camp του Άθλου Αλεξάνδρειας – τι είπε για τον Βασίλη Σπανούλη (video-photos) Καλοκαιρινές εκπτώσεις στην μπουτίκ της ΚΑΕ Άρης Η Euroleague κατέταξε τον Σπανούλη στα κορυφαία μυαλά των πάγκων της Ευρώπης