ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Ντεμπούτο του νέου πούλμαν από το γήπεδο στο ξενοδοχείο! (photos + video) PRESSARIS 8 Μαΐου 2021 Share Tweet Share Share Email Comments Το πρώτο του δρομολόγιο έκανε το νέο πούλμαν του ποδοσφαιρικού Άρη, μεταφέροντας τους παίκτες από το Κλεάνθης Βικελίδης στο ξενοδοχείο, όπου και κατέλυσε η αποστολή πριν από τον αυριανό αγώνα με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα. ΣΧΕΤΙΚΑΆρης, Κλεάνθης Βικελίδης, ΠΑΟΚ, πούλμαν, Τούμπα Share Tweet Share Share Email ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ Τανούλης: «Ο κόσμος του Άρη έχει… χορτάσει από λόγια, πρέπει να κάνουμε πράξεις» Συνεχίζεται η διάθεση των διαρκείας της ΠΑΕ Άρης (photos) Aκαδημία Βόλεϊ Γυναικών: Νέος προπονητής Nεανίδων, Κορασίδων, Παγκορασίδων ο Αγγελος Αγγελής