Ν. Καρούλιας: «Κακή η διαιτητής, αδικήθηκε ο Άρης» (video) PRESSARIS 26 Μαΐου 2024 Share Tweet Share Share Email Comments Ο παλαίμαχος παίκτης του Παναθηναϊκού, Νίκου Καρούλια μίλησε για τον τελικό του Κυπέλλου υποστηρίζοντας πως η διαιτητής Φραπάρ είχε κάκιστες αποφάσεις, πως ο Άρης αδικήθηκε αλλά οι πράσινοι πήραν δίκαια το Κύπελλο. Αναλυτικά όσα δήλωσε: ΣΧΕΤΙΚΑΆρης, Καρούλιας, Παναθηναϊκός Share Tweet Share Share Email ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ Τανούλης: «Ο κόσμος του Άρη έχει… χορτάσει από λόγια, πρέπει να κάνουμε πράξεις» Συνεχίζεται η διάθεση των διαρκείας της ΠΑΕ Άρης (photos) Aκαδημία Βόλεϊ Γυναικών: Νέος προπονητής Nεανίδων, Κορασίδων, Παγκορασίδων ο Αγγελος Αγγελής