Quantcast

Σε κατάσταση σοκ ο Σάββας Παντελίδης! Ανιψιός του ο άτυχος εργοδηγός του ΗΣΑΠ (videos)

Στο πένθος βυθίστηκε η οικογένεια του Σάββα Παντελίδη με την είδηση του θανάτου ενός 41χρονου εργοδηγού τα ξημερώματα της Τρίτης (16/11) στον σταθμό του ΗΣΑΠ στον Άγιο Νικόλαο Αττικής, όταν το ειδικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών στο οποίο επέβαινε συγκρούστηκε με επιβατικό συρμό.

Ο 41χρονος ήταν γιος της αδερφής του 56χρονου πρώην προπονητή του Άρη. Ο έμπειρος τεχνικός βρίσκεται σε κατάσταση σοκ και ακόμα αδυνατεί να πιστέψει ότι ο ανιψιός του έφυγε από τη ζωή με αυτόν τον τραγικό τρόπο. Ενας άνθρωπος που ήταν όλη του τη ζωή στα τρένα, καθώς όπως τόνισαν οι συνάδελφοί του, εργαζόταν ως εργοδηγός για 16 χρόνια.

Ο ανιψιός του Σάββα Παντελίδη ήταν ανύπαντρος και όπως λένε άνθρωποι που τον γνώριζαν καλά, του άρεσε η δουλειά του και ήταν τελειομανής. Μάλιστα, είχε λατρεία με τη θάλασσα και είχε πάρει και μια βάρκα και έκανε σχέδια για το μέλλον.

Η μοίρα, ωστόσο, του έπαιξε άσχημο παιχνίδι, με το τραγικό συμβάν να προκαλεί σοκ και θλίψη στους εργαζομένους των συγκοινωνιών, που ζητούν να αποδοθούν ευθύνες για το δυστύχημα.

«Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ δεν θα δεχτούν άλλη θυσία στον χώρο εργασίας τους.

Πραγματοποιούμε την Πέμπτη 18/11/21 24ωρη απεργία για να αποχαιρετήσουμε τον συνάδελφό μας και απαιτούμε να χυθεί άπλετο φως στις αιτίες του δυστυχήματος και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι.

Παράλληλα, καλούμε, για μια ακόμα φορά, την Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα:

Ελέγχθηκε το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; Και αν ναι, από ποιόν φορέα;

Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του, πότε και από ποιόν;

Η εργολαβική εταιρεία, που έχει αναλάβει το έργο, τηρούσε τα μέτρα ασφαλείας;

Είναι αλήθεια ότι είχε σημειωθεί ξανά βλάβη στο ίδιο μηχάνημα; Εάν ναι πότε και από ποιόν ελέγχθηκε η αποκατάστασή της;

Ποια είναι η διαδικασία που προβλέπει τη συνοδεία εργαζόμενων της ΣΤΑ.ΣΥ. σε μηχανοκίνητες εργασίες αναδόχων;

Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν περίτρανα τις ιδιαιτέρες ακραίες συνθήκες σιδηροδρομικής φύσης που εκτελούν οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες.

Η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη. Οφείλει να δώσει απαντήσεις και να σταματήσει να βάζει, ανεξέλεγκτα, στο δίκτυο ιδιωτικά, εργολαβικά συμφέροντα, που στο βωμό του κέρδους αδιαφορούν για την ασφάλεια των εργαζόμενων».

To Top