Ο Λάντο Νόρις πήρε τη νίκη στο Grand Prix του Μονακό, σε έναν αγώνα που μπορεί να μην είχε έντονες μάχες στην πίστα, αλλά πρόσφερε αρκετό στρατηγικό δράμα και ενδιαφέρον.
Ο οδηγός της McLaren εκμεταλλεύτηκε ιδανικά την pole position και οδήγησε αλάνθαστα μέχρι την καρό σημαία, αφήνοντας δεύτερο τον τοπικό ήρωα Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος δεν κατάφερε να χαρίσει στη Ferrari την πρώτη της νίκη στη σεζόν.
Η στρατηγική έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο, καθώς για πρώτη φορά στο Μονακό οι οδηγοί ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν δύο pit stops! Αυτή η καινοτομία φαινόταν πως θα ανακατέψει την τράπουλα, όμως οι ομάδες είχαν τον τελευταίο λόγο. Με «ομαδικά παιχνίδια» και έξυπνη τακτική, κατάφεραν να δημιουργήσουν τεχνητά κενά με έναν από τους δύο πιλότους των ομάδων να καθυστερεί τους υπόλοιπους για να κάνει pit stop o teammate τους!
Το τελευταίο σκαλί του βάθρου κατέκτησε ο Όσκαρ Πιάστρι, κάνοντας το 1-3 για τη McLaren, η οποία πήρε την πρώτη της νίκη στο Μόντε Κάρλο έπειτα από το 2008 και τον Λιούς Χάμιλτον.
Ένας αγώνας χωρίς συγκρούσεις αλλά γεμάτος στρατηγική, με τον Φερστάπεν να προσπαθεί να δημιουργήσει δράμα στο τέλος, αλλά να ολοκληρώνει στην 4η θέση. Πέμπτος ο Χάμιλτον.
Ο Λεκλέρ έκανε καλύτερη εκκίνηση, αναγκάζοντας τον Νόρις να μπλοκάρει για να μείνει πρώτος. Μια καθαρή εκκίνηση, με την πρώτη σύγκρουση να έρχεται στη στροφή 8, όταν ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο έπεσε στον τοίχο έπειτα με επαφή με τον Αντονέλι. Λίγους γύρους αργότερα, ο Γκασλί χτύπησε το πίσω μέρος της Red Bull του Τσουνόντα καθώς έβγαιναν από το τούνελ, καταστρέφοντας την εμπρός αριστερή ανάρτηση του μονοθεσίου του και αποχώρησε από τον αγώνα.
