F1 – McLaren: «Σκληρή η ποινή του Πιάστρι, κάποιοι την εκμαίευσαν»

Η απόφαση των αγωνοδικών να επιβάλουν ποινή 10 δευτερολέπτων στον Όσκαρ Πιάστρι κατά τη διάρκεια του GP Μεγάλης Βρετανίας έκρινε εν πολλοίς και το αποτέλεσμά του. Ο Αυστραλός δεν μπορούσε να ανοίξει τη διαφορά από τον Λάντο Νόρις κι έτσι η νίκη πήγε στον Βρετανό.

Η τιμωρία του Πιάστρι προκάλεσε αντιδράσεις στις τάξεις της McLaren Racing. Ο επικεφαλής της ομάδας του Ουόκινγκ, Αντρέα Στέλα, χαρακτήρισε την ποινή «πολύ σκληρή», υπονοώντας μάλιστα πως ο Μαξ Φερστάπεν ίσως έκανε το περιστατικό να φαίνεται πιο σοβαρό απ’ ό,τι ήταν στην πραγματικότητα.

Το παράπονο και η… σπόντα για τον Φερστάπεν

Μιλώντας μετά το GP Μ. Βρετανίας, ο Αντρέα Στέλα υπερασπίστηκε τον Πιάστρι, υποστηρίζοντας ότι οι συνθήκες δεν άφησαν περιθώρια για καλύτερο χειρισμό:

«Πρέπει να πω ότι η ποινή συνεχίζει να μου φαίνεται πολύ σκληρή. Υπήρχαν μερικοί παράγοντες που δεν θα θέλαμε να παραλείψουν οι αγωνοδίκες. Πρώτα απ’ όλα, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας πήρε πολύ αργά εντολή να αποχωρήσει, κάτι που δεν άφησε αρκετό χρόνο στον οδηγό που ηγείται να κάνει επανεκκίνηση σε κατάλληλες συνθήκες. Έχασε θερμοκρασία στα ελαστικά και στα φρένα, και το ίδιο συμβαίνει για όλους», ανέφερε αρχικά ο Ιταλός.

Ο Στέλα άφησε να εννοηθεί πως η εικόνα του συμβάντος μπορεί να παρουσιάστηκε πιο δραματική από όσο ήταν στην πραγματικότητα, ίσως με την παρέμβαση αντιπάλων: «Θα πρέπει να δούμε αν άλλοι οδηγοί έκαναν την κατάσταση να φαίνεται χειρότερη απ’ ό,τι ήταν. Ξέρουμε πως κάποιοι έχουν την ικανότητα να κάνουν τους άλλους να φαίνονται σαν να έκαναν σοβαρές παραβάσεις, ενώ στην ουσία δεν έκαναν. Οπότε υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να επανεξετάσουμε. Αλλά πλέον η ποινή επιβλήθηκε και εκτελέστηκε. Προχωράμε. Είμαι σίγουρος ότι ο Όσκαρ θα πάρει αυτή την εμπειρία σαν κίνητρο για να επιστρέψει ακόμα πιο δυνατός και να παλέψει για νίκες στους επόμενους αγώνες».

Απαιτείται σοβαρός διάλογος

Παρά τις ενστάσεις του, ο Αντρέα Στέλα δεν στρέφεται ευθέως κατά της FIA ή των αγωνοδικών, τονίζοντας τον βαθμό δυσκολίας των αποφάσεων:

«Το γεγονός ότι σήμερα αντιμετωπίζουμε μια κατάσταση που ως ομάδα κρίνουμε ως υπερβολική ποινή, δεν αλλάζει την άποψή μας ότι η FIA και οι αγωνοδίκες κάνουν δύσκολη δουλειά. Όλοι προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο, και να είναι συνεπείς. Υπάρχουν πάρα πολλά σενάρια και πολλές λεπτές διαφορές ανάμεσά τους. Το να είσαι αγωνοδίκης δεν διαφέρει πολύ από το να είσαι σε μια ομάδα. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να διατηρούμε τον διάλογο ανοιχτό. Νομίζω θα έχουμε μια καλή συζήτηση με τη FIA και τους αγωνοδίκες για να δούμε πώς η συγκεκριμένη κατάσταση θα μπορούσε να ερμηνευθεί διαφορετικά. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, δηλώσαμε ότι θα ήταν καλύτερο να συζητηθεί το συμβάν μετά, αφού πρώτα δούμε αναλυτικά τις γνώμες των οδηγών και καταλάβουμε γιατί το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μπήκε τόσο αργά, ώστε η τελική απόφαση να είναι όσο το δυνατόν πιο δίκαιη».

To Top