Οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι εξελίσσονται στο πιο επιτυχημένο οδηγικό δίδυμο της McLaren μετά τους Άιρτον Σένα και Αλέν Προστ πριν από τρεισήμισι δεκαετίες – και αυτό αποδείχθηκε με ένα ρεκόρ που ισοφάρισαν με το νέο 1-2 που πέτυχαν στο Χανγκαρόρινγκ.
Πέρασαν 37 χρόνια από το 1988 που η McLaren πέτυχε τέσσερα συνεχόμενα 1-2 στη Formula 1, χάρη στο τότε μυθικό δίδυμο των Σένα-Προστ, και τώρα οι Νόρις-Πιάστρι το ισοφάρισαν με τα τέσσερα διαδοχικά 1-2 που πέτυχαν στα ισάριθμα τελευταία GP της F1 σε Αυστρία, Βρετανία, Βέλγιο και Ουγγαρία.
Οι Σένα-Προστ το είχαν πετύχει το ‘88 κατακτώντας τις δύο πρώτες θέσεις στα GP του Μεξικού, του Καναδά, του Ντιτρόιτ και της Γαλλίας. Εκείνη τη χρονιά μόνο δύο από τους σημερινούς εν ενεργεία οδηγούς της F1 είχαν ήδη γεννηθεί: ο Φερνάντο Αλόνσο και ο Λιούις Χάμιλτον.
Παράλληλα, το 1-2 της Βουδαπέστης είναι το όγδοο που έχουν πετύχει μαζί οι Νόρις-Πιάστρι στα 2,5 χρόνια που μοιράζονται το γκαράζ της McLaren. Αυτά είναι περισσότερα από τα 1-2 που πέτυχαν οι Αλόνσο-Χάμιλτον οδηγώντας για την ίδια ομάδα το 2007.
Η McLaren έγινε μόλις η δεύτερη ομάδα της ιστορίας της Formula 1, μετά τη Ferrari, που έφτασε τον αριθμό των 200 νικών στο σπορ. Αυτή είναι η τέταρτη εποχή της κυριαρχίας της ομάδας στη F1, καθώς οι δύο οδηγοί της έχουν μόνο ο ένας τον άλλο για αντίπαλο στη διεκδίκηση του τίτλου.
Όμως, σε αντίθεση με την πύρινη διαμάχη των Σένα-Προστ στα τέλη της δεκαετίας του 1980, την οποία δεν κατάφερε να ελέγξει ο τότε διοικητής της ομάδας Ρον Ντένις, σήμερα η μάχη τίτλου των Νόρις-Πιάστρι εξελίσσεται χωρίς συγκρούσεις και εντάσεις.
Η Red Bull δεν κατάφερε να πετύχει τέσσερα διαδοχικά 1-2 ούτε καν το 2023, που κέρδισε 21 από τα 22 GP της χρονιάς. Η τελευταία φορά που συνέβη κάτι τέτοιο ήταν το 2019, που η Mercedes κέρδισε τα πρώτα 5 GP της χρονιάς εκείνης με τους Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας.
