O Xρήστος Κόντης αναφέρθηκε στο κοντράστ μετά την κατάκτηση του κυπέλλου.
Όπως είπε μετά την ήττα από τον Άρη:
«Δεν ήταν αυτό που θέλαμε, δηλαδή τη νίκη και περισσότερη όρεξη για την 5η θέση. Το θέλαμε, προσπαθήσαμε αλλά δεν ήταν η μέρα μας. Το μυαλό μας δεν ήταν αυτό που έπρεπε για ένα τέτοιο ματς.
‘Ηταν μια εβδομάδα χαράς με πολλά πανηγύρια, ο κόσμος βγήκε έξω και έκανε καλά που αποθέωσε τους παίκτες. Εμείς έχουμε τρία ματς και θέλουμε να τελειώσουμε όσο ψηλότερα γίνεται».



