Κόντης: “Το μυαλό μας δεν ήταν αυτό που έπρεπε”

O Xρήστος Κόντης αναφέρθηκε στο κοντράστ μετά την κατάκτηση του κυπέλλου.

Όπως είπε μετά την ήττα από τον Άρη:

«Δεν ήταν αυτό που θέλαμε, δηλαδή τη νίκη και περισσότερη όρεξη για την 5η θέση. Το θέλαμε, προσπαθήσαμε αλλά δεν ήταν η μέρα μας. Το μυαλό μας δεν ήταν αυτό που έπρεπε για ένα τέτοιο ματς.

‘Ηταν μια εβδομάδα χαράς με πολλά πανηγύρια, ο κόσμος βγήκε έξω και έκανε καλά που αποθέωσε τους παίκτες. Εμείς έχουμε τρία ματς και θέλουμε να τελειώσουμε όσο ψηλότερα γίνεται».

To Top