Το Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά ενημέρωσε με την σειρά του ότι σε συνεδρίασή του, συζήτησε το αίτημα των ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ Α.Ε. – Ολυμπιακού για την τροποποίηση του επιτρεπόμενου ύψους του Καραϊσκάκη.
Το αίτημα αυτό εντάσσεται στο πλαίσιο του συνολικού σχεδιασμού για την περαιτέρω αναβάθμιση, τον λειτουργικό και τεχνολογικό εκσυγχρονισμό, καθώς και την πιθανή επέκταση των εγκαταστάσεών του. Στόχος του σχεδιασμού είναι η διασφάλιση της πλήρους ανταπόκρισης του γηπέδου του Ολυμπιακού σε σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα και στις αυξημένες απαιτήσεις διοργάνωσης διεθνών αγώνων και στο περιθώριο της ευρύτερης αναβάθμισης της περιοχής του Φαληρικού Όρμου.
Παράλληλα, σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση, πρόκειται για «ένα έργο που θα αναπλάσει την περιοχή», ενώ το νέο Καραϊσκάκη θα είναι «ένα από τα πιο σύγχρονα, όμορφα και πολυχρηστικά γήπεδα της Ευρώπης, με χωρητικότητα που θα ξεπερνά τις 50.000 θέσεις».
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, πραγματοποιήθηκε αναλυτική παρουσίαση από τον τεχνικό σύμβουλο, Πέτρο Συναδινό. Μετά την ολοκλήρωση της συζήτησης, το Δημοτικό Συμβούλιο γνωμοδότησε θετικά με ομόφωνη απόφαση για αυτό το αίτημα του Ολυμπιακού.
Η απόφαση θα διαβιβαστεί στο αρμόδιο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, προκειμένου να εξεταστεί στο πλαίσιο των προβλεπόμενων διαδικασιών. Διευκρινίζεται ότι η απόφαση δεν έχει δεσμευτικό χαρακτήρα, καθώς η υλοποίηση του αιτήματος προϋποθέτει τη θέσπιση σχετικής νομοθετικής ρύθμισης από την Πολιτεία.
Στη συνεδρίαση παρευρέθηκαν οι διοικήσεις του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, της ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ Α.Ε και της ΠΑΕ Ολυμπιακός.



