ΜΠΑΣΚΕΤ

Η Φενέρμπαχτσε αποχαιρέτησε τον Μπιρτς που ετοιμάζεται να φορέσει τη φανέλα του Άρη (photo)

Ως πρωταθλητής Τουρκίας θα ταξιδέψει για τη Θεσσαλονίκη και τον Άρη ο Κεμ Μπιρτς.

Η Φενέρμπαχτσε με ανάρτησή της στα social media θέλοντας να ευχαριστήσει τον Καναδό σέντερ γράφοντας:

«Ευχαριστούμε τον Κεμ Μπιρτς για όλη την συνεισφορά του στο σύλλογο, μεταξύ άλλων το δεύτερο τρόπαιο της Ευρωλίγκας, τα δύο πρωταθλήματα, τα δύο κύπελλα και το ένα Σούπερ Καπ. Του ευχόμαστε καλή συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του».

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί και επίσημα η μεταγραφή του Μπιρτς στον Άρη.

To Top