Η Καλαμάτα σκέφτεται για προσωρινή έδρα το “Γεώργιος Καραϊσκάκης”

Οι εξαιρετικές σχέσεις μεταξύ των διοικήσεων της Καλαμάτας και του Ολυμπιακού επιβεβαιώνονται ακόμα μία φορά, σε σημείο που η ομάδα της Μεσσηνίας σκέφτεται να χρησιμοποιήσει ως προσωρινή έδρα το “Γεώργιος Καραϊσκάκης” στο νέο πρωτάθλημα!

Αυτό υποστηρίζει η τοπική ιστοσελίδα “Sportsnoto”, παρουσιάζοντας μάλιστα ως δεδομένη τη χρησιμοποίηση του φαληρικού γηπέδου από τη “μαύρη θύελλα” στα πρώτα ματς της νέας αγωνιστικής περιόδου, όσο θα γίνονται εργασίες στο Δημοτικό Στάδιο Παραλίας, ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες της Superleague 1.

To Top