O Κεμ Μπιρτς αφού ολοκλήρωσε τη διετή θητεία του στη Φενέρμπαχτσε, κατακτώντας συνολικά έξι τίτλους (μία EuroLeague, δύο πρωταθλήματα, δύο Κύπελλα κι ένα τουρκικό Super Cup) μετακομίζει στη Θεσσαλονίκη για τον Άρη, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα.
Είναι η 3η μεταγραφή επίσημα μετά τους Λιντέλ και Τανούλη.
Στους τέσσερις τελικούς με τη Μπεσίκτας, ο Καναδός παίκτης είχε 7 πόντους και 2,8 ριμπάουντ σε 16,7 λεπτά συμμετοχής, κατά μέσο όρο.
Συνολικά σε 31 παιχνίδια τουρκικού πρωταθλήματος μέτρησε 4,5 πόντους και 3,8 ριμπάουντ, ανά παιχνίδι, σουτάροντας με ποσοστό 56,04% στα δίποντα.
Στη Euroleague πετύχαινε 3,9 πόντους και μάζευε 4 ριμπάουντ σε 16,6 λεπτά μ.ο., σε 43 αναμετρήσεις.
Δείτε τον Καναδό σέντερ Κεμ Μπιρτς σε δράση:



