Ο Άρης ανακοίνωσε χθες την απόκτηση του Κεμ Μπιρτς, που έγινε ο τρίτος παίκτης μετά τους Ι Τζέι Λιντέλ και Γιώργο Τανούλη που επισημοποίησαν τη συμφωνία τους με την ομάδα.
Σειρά θα πάρει ο Νέναντ Ντιμιτρίεβιτς, ο οποίος ολοκλήρωσε την Κυριακή (21/06) τις υποχρεώσεις του με την Μπάγερν Μονάχου και θα αποτελέσει την τέταρτη μεταγραφή των κιτρινόμαυρων, ενόψει της νέας σεζόν.
Ο Σκοπιανός γκαρντ είναι ένας ακόμη παίκτης επιπέδου EuroLeague που θα βρίσκεται στο ρόστερ της ομάδας την επόμενη αγωνιστική περίοδο και προορίζεται για βασικός οργανωτής της.
Ο Άρης επιλέγει παίκτες από το ψηλότερο ράφι της αγοράς και θα συνεχίσει να το κάνει, στοχεύοντας στη δημιουργία μιας ισχυρής και ιδιαίτερα ανταγωνιστικής ομάδας.



