Ένα από τα συμβόλαια ολοκληρώνονται σε μερικά 24ωρα στον Άρη, είναι αυτό του Μιχάλη Παναγίδη. Μετά από τέσσερα χρόνια, όλα δείχνουν πως ο 22χρονος εξτρέμ θα αποτελέσει παρελθόν από τους κιτρινόμαυρους.
Ο Παναγίδης δεν πρόκειται να μείνει για πολύ καιρό χωρίς συμβόλαιο, αφού αποτελεί μια από τις πρώτες εισηγήσεις του Νίκου Παπαδόπουλου, που πρόσφατα ανέλαβε την τεχνική ηγεσία του ΑΠΟΕΛ.
Οι πληροφορίες από την Κύπρο αναφέρουν ότι οι δύο πλευρές βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων και όλα δείχνουν ότι η οριστική συμφωνία θα επιτευχθεί λίγα 24ωρα μετά την επίσημη αποδέσμευσή του από τον Άρη, με την φανέλα του οποίου μέτρησε 29 συμμετοχές από το 2022 κι έπειτα.



