Η παραμονή του Γιάννη Γιαννιώτα στον Άρη αναμένεται να επικυρωθεί και τυπικά τις επόμενες μέρες.
Το συμβόλαιο του Γιαννιώτα ήταν 1+1 με τον Άρη να ενεργοποιεί την οψιόν ανανέωσης αφού οι δύο πλευρές έχουν συμφωνήσει εδώ και καιρό για συνέχιση της συνεργασίας τους, καθώς τόσο η διοίκηση, όσο και ο Μιχάλης Γρηγορίου είχαν θέσει εξ αρχής ως προτεραιότητα την παραμονή του έμπειρου εξτρέμ.
Ο Γιαννιώτας έχει ήδη ενημερωθεί να δώσει το «παρών» στις ιατρικές εξετάσεις πριν από την έναρξη της προετοιμασίας.
Ο 33χρονος εξτρέμ ετοιμάζεται έτσι να συνεχίσει για ακόμη έναν χρόνο στο «Κλεάνθης Βικελίδης», επιβραβεύοντας την παρουσία του και τον ρόλο που είχε στα αποδυτήρια και στο γήπεδο.



