Οι δύο πρώην σπουδαίοι τεχνικοί του Άρη, Άκης Μάντζιος και Βαγγέλης Αλεξανδρής συναντήθηκαν, με τον τελευταίο να απαθανατίζει την στιγμή γράφοντας μία κιτρινόμαυρη λεζάντα αγάπης…
Συγκεκριμένα αναφέρει πως η σύζυγος του Άκη Μάντζιου σχολίασε αυτή την συνάντηση λέγοντας: “Ο Άρης είναι παντού”.
Η ανάρτηση:



