Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται από το απόγευμα της Κυριακής ο Ντιαλό Σανούσι ο οποίος αποτελεί το δεύτερο μεταγραφικό απόκτημα του Άρη μετά τον Ντέλε-Μπασίρου.
Ο 20χρονος μέσος αρχικά προβλεπόταν να έρθει την Δευτέρα αλλά προγραμματίστηκε το ταξίδι του μια μέρα νωρίτερα.
Αύριο, θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και εφόσον όλα πάνε καλά θα υπογράψει συμβόλαιο τετραετούς διάρκειας. Ο Αφρικανός ανήκε από το 2024 στη Νόρτσελαντ, έχοντας επτά συμμετοχές με τις μικρές ομάδες και παρουσία στην πρώτη ομάδα αλλά δίχως να αγωνιστεί.



