Formula 1 GP Μπαχρέιν: Ο Φερστάπεν στην pole position

Με έναν εκθαμβωτικό γύρο στο τέλος των κατατακτήριων στο Σακίρ, ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull-Honda RB16B πήρε την πρώτη θέση της εκκίνησης για το αυριανό εναρκτήριο GP της F1 2021, 0,4 δευτ. μπροστά από τον Λιούις Χάμιλτον.

Ο Ολλανδός επιβεβαίωσε τη γενική εικόνα του χειμώνα ότι η RBR-Honda σε απόλυτη ταχύτητα, στον ένα γύρο και με τη μαλακή γόμα, υπερτερεί της Mercedes W12. Ωστόσο, με τη μέση γόμα, ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος στο Q2 – γεγονός που επιφυλάσσει μια πιο ενδιαφέρουσα μάχη στο αυριανό GP.

Ωστόσο, αυτή ήταν και μια φαντασμαγορική οδηγική επίδοση από τον Φερστάπεν, ο οποίος βρίσκοντας την τέλεια ισορροπία στη ρύθμιση της RB16B στον τελευταίο γύρο του Q3, έκανε τον ταχύτερο χρόνο και στους τρεις τομείς της πίστας – και ήταν ο μόνος που έπεσε κάτω από το 1:29.

Την ίδια ώρα, ο Χάμιλτον δήλωνε ότι δεν μπορούσε να κάνει κάτι παραπάνω, και η Mercedes ότι δεν θα μπορούσε να του είχε ζητήσει κάτι περισσότερο, για τη μάχη της πολ ποζίσιον.

Στον αγώνα, όμως, ο Βρετανός αναμένεται να μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα, διότι στο Q2, με τη μέση γόμα, ήταν ταχύτερος του Φερστάπεν κατά 0,2 και 0,1 δευτ. στους δύο γύρους τους. Οι RBR και οι Mercedes θα εκκινήσουν τον αγώνα με το πλεονέκτημα της μέσης γόμας, έχοντας κάνει με αυτήν τον ταχύτερο γύρο τους στο Q2.

Στην πρώτη περίοδο (Q1) των κατατακτήριων υπήρξε ο απρόσμενος αποκλεισμός του Σεμπάστιαν Φέτελ με την Aston Martin και του Εστεμπάν Οκόν με την Alpine. Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται να έφταιξαν οι κίτρινες σημαίες από το τετ-α-κε του Νικίτα Μαζέπιν της Haas, το δεύτερο του Ρώσου μέσα σε λίγα λεπτά, στο τέλος της περιόδου.

Στο Q2, εκτός από τις RBR και Mercedes, ήταν και η Alpha Tauri που επέλεξε τη μέση γόμα για τους γρήγορους γύρους του Πιέρ Γκασλί και του Γιούκι Τσουνόντα. Ήταν μια γενναία απόφαση της ομάδας της Φαέντσα, που ωστόσο βασίστηκε στην εκπληκτική ταχύτητα που έδειξε στο Q1. Ατυχώς, την πλήρως με τον αποκλεισμό του Ιάπωνα, που επιβεβαίωσε την εξαίρετη φήμη που τον συνοδεύει, για την πηγαία ταχύτητά του.

Με την πίστα στα καλύτερά της, ως τότε, η Ferrari έκανε ένα εντυπωσιακό 1-2, που έγινε ακόμα πιο εντυπωσιακό με το 1 χιλιοστό που χώρισε τον Κάρλος Σάινθ από τον Σαρλ Λεκλέρ! Φυσικά, η Scuderia είχε τη μαλακή γόμα, όπως και όλοι πλην των RBR, Mercedes, Alpha Tauri.

Στην τρίτη περίοδο (Q3), πίσω από τις RBR και Mercedes, η Ferrari έβγαλε στο τέλος τον άσο που είχε στο μανίκι – τον Σαρλ Λεκλέρ. Η Ferrari SF21, απρόσμενα με βάση τη μέχρι τότε ταχύτητα των McLaren και Alpha Tauri, επιβεβαίωσε ότι οι χρόνοι στο Q2 δεν ήταν πυροτεχνήματα στη νύχτα της ερήμου.

Το ιταλικό μονοθέσιο επιβεβαίωσε την τεράστια πρόοδο του χειμώνα στη Scuderia για την επίλυση των μεγάλων περσινών προβλημάτων, ήταν 1 δέκατο μπροστά από την Alpha Tauri και 3 δέκατα από τη McLaren – και μαζί μόλις τρία δέκατα πίσω από τη Mercedes του Χάμιλτον.

Ένα βήμα πίσω, σε αυτή την πολυπρόσωπη μάχη των ομάδων μέσης δυναμικότητας, βρίσκονται η Alpine και η Aston Martin, που κατάφεραν μόνο να μπουν στη δεκάδα της εκκίνησης – παρότι ο Φερνάντο Αλόνσο φάνηκε σαν να μην έλειψε μια μέρα. Για την ακρίβεια, ήταν ο Αλόνσο που θυμάται κανείς πριν τον κυριεύσει η απογοήτευση στη Ferrari και στη McLaren.

To Top