Σε μια πολύ όμορφη και συγκινητική εκδήλωση, η ΚΑΕ Άρης Midea βραβεύτηκε από τον Χρυσό Χορηγό της, Betsson, για τις Ενέργειες Κοινωνικής Ευθύνης που ολοκλήρωσε με την υποστήριξη της εταιρείας, επιβραβεύοντας το πλάνο που είχε εκπονήσει η ΚΑΕ και αναγνωρίζοντας τη διεισδυτική δύναμη του ΑΡΗ στον αθλητισμό και την κοινωνία.
Το βραβείο παρέλαβε ο διευθυντής marketing της ΚΑΕ Άρης Midea, Κανέλλης Παρταλίδης.
Η Betsson, με αφορμή τη συμπλήρωση των τεσσάρων ετών παρουσίας της στην Ελλάδα, διοργάνωσε μια ειδική εκδήλωση αφιερωμένη στο κοινωνικό της έργο, παρουσιάζοντας τις στρατηγικές συνεργασίες και τις δράσεις που υλοποιούνται μέσω του Betsson Foundation.
Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της, η Betsson έχει θέσει στο επίκεντρο την κοινωνική προσφορά, επενδύοντας σε πρωτοβουλίες που ενισχύουν την υγεία, τον αθλητισμό, την εκπαίδευση και την ευημερία των τοπικών κοινωνιών.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκαν εμβληματικές δράσεις, όπως η σειρά «Η Betsson στο χωριό σου» με παρουσιαστή και ambassador τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, μέσω της οποίας δωρίζονται απινιδωτές σε απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας.
Παρουσιάστηκαν ακόμη σημαντικές συνεργασίες με συλλόγους όπως o ΑΡΗΣ Midea, η ΑΕΚ Betsson, η ΠΑΕ ΟΦΗ, η ΕΠΟ και ο Άλιμος ΝΑΣ Betsson, που αναδεικνύουν τον ρόλο του αθλητισμού ως μέσο κοινωνικής προσφοράς.
Η κοινωνική δράση της Betsson επεκτείνεται και σε φορείς όπως είναι το Youthorama, που στηρίζει νέους από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τον οργανισμό Bloode, με τον οποίο υλοποιούνται ενέργειες ενημέρωσης και εθελοντικής αιμοδοσίας και τον Σύνδεσμο Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος ΣΕΓΕ στηρίζοντας τη γυναικεία επιχειρηματικότητα.
Ο Managing Director της Betsson, κ. Θάνος Μαρίνος, δήλωσε:
«Η Betsson έχει καταφέρει να υλοποιήσει πολλές και ουσιαστικές δράσεις, όπως φάνηκε και μέσα από τα βίντεο που παρουσιάστηκαν. Νιώθω ιδιαίτερη ικανοποίηση γιατί μεγάλο μέρος αυτών των πρωτοβουλιών πηγάζει από τη βαθιά μας επιθυμία να είμαστε παρόντες στην κοινωνία. Αυτός είναι ένας θεμελιώδης πυλώνας της εταιρείας μας, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε.
Από τη χορηγία της Boca Juniors στην Αργεντινή, μέχρι την Inter στην Ιταλία και φυσικά τον ΟΦΗ στην Κρήτη – που φέτος έφτασε στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson – στόχος μας είναι να δημιουργούμε σχέσεις με ουσία, που ξεπερνούν το αγωνιστικό κομμάτι και αγγίζουν την κοινωνία.
Τίποτα από όλα αυτά δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς τους συνεργάτες μας, που μοιράζονται το ίδιο όραμα, αλλά και την ομάδα της Betsson, που εργάζεται με συνέπεια, πάθος και ενσυναίσθηση».
Στο τέλος της εκδήλωσης ανακοινώθηκε ο νέος πυλώνας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Betsson για το 2025, με στόχο την ευαισθητοποίηση και πρόληψη απέναντι στο bulling.
Μέσα από στοχευμένες δράσεις, η Betsson φιλοδοξεί να αναδείξει τη σημασία του σεβασμού και της αποδοχής.
Η Betsson συνεχίζει δυναμικά να επενδύει με συνέπεια στην κοινωνία, αναλαμβάνοντας ουσιαστικές πρωτοβουλίες που κάνουν τη διαφορά.
