To μεγαλύτερο μεταγραφικό παζάρι στην ιστορία της Formula 1

Ακόμη και αν συνεχίσει ο Χάμιλτον στη Mercedes, θα συμμετέχουν τελικά στο εφετινό πρωτάθλημα της Formula 1 μόνον τρεις ομάδες με το ίδιο δίδυμο οδηγών όπως το 2020, ενώ είχαμε και αρκετές μεταγραφές δυνατών ονομάτων του αθλήματος!

Το επίσημο πρόγραμμα της Formula 1 για το 2021 προβλέπει 23 Γκραν Πρι. Πρόκειται για έναν αριθμό – ρεκόρ, που κρίνεται ειδικά εφέτος αναγκαίος καθώς η πανδημία του κορονοϊού έχει μειώσει αισθητά τα έσοδα από τα εισιτήρια των θεατών και από τα δικαιώματα συμμετοχής κάποιων αυτοκινητοδρομίων. Ταυτόχρονα έχουν αυξηθεί τα έξοδα εξαιτίας των δρακόντειων υγειονομικών μέτρων, οπότε οι ιθύνοντες του αθλήματος  και οι ομάδες χρειάζονται όσο το δυνατόν περισσότερους αγώνες για να αντισταθμίσουν τις απώλειες μέσω των τηλεοπτικών δικαιωμάτων και των χορηγιών.

To αρχικό, επίσημο πρόγραμμα της Formula 1 για το 2021.

Φυσικά ο κορονοϊός μπορεί να επιφέρει ανατροπές στο αρχικό πρόγραμμα, μάλιστα θεωρείται πιθανόν ότι θα αναβληθεί ή θα ακυρωθεί το εναρκτήριο Γκραν Πρι της εφετινής χρονιάς στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.

Tζιοβινάτσι, ο μόνος Ιταλός

Η εφετινή σεζόν εμπεριέχει όμως και μία άλλη ιδιαιτερότητα, καθώς θα ξεκινήσουν μόνον τρεις ομάδες με το περυσινό δίδυμο βασικών οδηγών. Αυτό, με την προϋπόθεση μάλιστα ότι θα ανανεωθεί η συνεργασία του Χάμιλτον με τη Mercedes, όπως συνέβη ήδη με τον Μπότας, αν και δεν είναι πλέον σίγουρο κάτι τέτοιο. Οι άλλες δύο ομάδες που διατήρησαν τους πιλότους τους είναι η Williams με τον σούπερ ταλαντούχο Τζορτζ Ράσελ και τον Νικόλα Λατίφι και η Alfa Romeo με τον Κίμι Ράικονεν και τον Αντόνιο Τζιοβινάτσι, μοναδικό Ιταλό οδηγό του εφετινού grid.

Παραμένοντες οι δύο πιλότοι της Williams, Λατίφι και Ράσελ.

Τέσσερις οδηγοί έχασαν τη θέση τους. Στη Haas – Ferrari ισχύει αυτό και για τους δύο περυσινούς πιλότους της, με τον Μάγκνουσεν να κατευθύνεται προς τις ΗΠΑ και τον Γκροζάν που γλίτωσε από θαύμα μέσα από το φλεγόμενο αυτοκίνητό του να μην έχει καταλήξει ακόμη στο πώς –και αν- θα συνεχίσει την καριέρα του στα μηχανοκίνητα αθλήματα. Στη Red Bull υποβιβάστηκε ο Άλμπον από βασικός σε αναπληρωτή οδηγό, ενώ ο Ταϊλανδός θα συμμετέχει και στο Πρωτάθλημα Γερμανικού Τουρισμού, DTM. Εκτός Formula 1 βρέθηκε εξάλλου ο Ρώσος Ντάνι Κβίατ μετά από έξι χρόνια παραμονής στην οικογένεια της Red Bull.

O Aλόνσο επέστρεψε μετά από δύο χρόνια στη Formula 1 και στη Renault.

Μοναδικό στην ιστορία της Formula 1 ήταν και το μεταγραφικό παζάρι των οδηγών ενόψει της σεζόν 2021. Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο, επανέρχεται μετά από μία διετία και διαδέχεται στη Renault το χαμογελαστό παιδί, Ντάνιελ Ρικιάρντο. Ο Αυστραλός έκανε γερή οικονομική μπάζα στη γαλλική ομάδα, ωστόσο πήγε στη McLaren με την οποία ευελπιστεί να γίνει ανταγωνιστικότερος χάρη στα νέα μοτέρ της Mercedes. Ένα πρώτο δείγμα γραφής πήραμε εξάλλου το 2020, όταν έκανε η McLaren την έκπληξη και κατέκτησε την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

O Φέτελ θέλει να αποδείξει πολλά στην Aston Martin.

Περιπετειώδη κατάληξη είχε και το σήριαλ με τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 μεταπήδησε μετά από έξι χρόνια και 14 νίκες με τη Ferrari στην ανερχόμενη ομάδα της Aston Martin και πρώην Racing Point, αφού για ένα διάστημα σκέφτηκε σοβαρά να αποσυρθεί από το άθλημα. Ο Γερμανός θέλει να αποδείξει πολλά και ποντάρει στην υποστήριξη της νέας ομάδας του, κάτι που ένιωθε να του λείπει τώρα τελευταία στη Scuderia.

O Πέρεθ (αριστερά) με τον Φερστάπεν.

Ο Πέρεθ ταλαιπωρήθηκε μέχρι να βρει ομάδα, καθώς βρέθηκε ξαφνικά –και άδικα, θα λέγαμε- εκτός Formula 1 λόγω της αντικατάστασής του στην Aston Martin από τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Μεξικανός όχι μόνον το γύρισε, αλλά κατέληξε στη Red Bull η οποία φιλοδοξεί να διεκδικήσει εφέτος το πρωτάθλημα με τον Μαξ Φερστάπεν και την πολύτιμη βοήθεια του Πέρεθ.

Ρισκάρισε ο Σάινθ

Για τον Σάινθ, ίσως εξελιχθεί σε μπούμερανγκ η μεταγραφή του από τη McLaren στη Ferrari. Η βρετανική ομάδα δείχνει πιο δυνατή εφέτος από τη Scuderia, όπου η υποστήριξη προς τον Σαρλ Λεκλέρ θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη παρά τα αντιθέτως λεγόμενα. Πιο σημαντικό είναι όμως να γίνει επιτέλους το κόκκινο μονοθέσιο ανταγωνιστικότερο, γιατί αλλιώς θα έχουμε επανάληψη του περυσινού έργου όπου η Ferrari τερμάτισε μόλις έκτη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

O Σάινθ με τα χρώματα της Ferrari.

Ο Σάινθ κινδυνεύει επίσης να πέσει θύμα μίας απρόβλεπτης καραμπόλας που φαινόταν απίθανη μέχρι πρόσφατα. Μεγάλα μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού αναφέρουν ότι Χάμιλτον και Μercedes δεν τα βρίσκουν στους όρους ανανέωσης της συνεργασίας τους και ότι ο Βρετανός συζητά με τη Ferrari. Αν σκάσει τελικά μία τέτοια μεταγραφική βόμβα, τότε θα μετατεθεί ο Ισπανός πιθανότατα στην Alfa Romeo και δεν θα δικαιούται να τρέφει φιλοδοξίες για κάποιες ιδιαίτερες διακρίσεις.

Πηγή: gazzetta.gr

To Top