Επική φωτογραφία Αλεξανδρή-Μάντζιου : “Ο Άρης είναι παντού” (photo)

Οι δύο πρώην σπουδαίοι τεχνικοί του Άρη, Άκης Μάντζιος και Βαγγέλης Αλεξανδρής συναντήθηκαν, με τον τελευταίο να απαθανατίζει την στιγμή γράφοντας μία κιτρινόμαυρη λεζάντα αγάπης…

Συγκεκριμένα αναφέρει πως η σύζυγος του Άκη Μάντζιου σχολίασε αυτή την συνάντηση λέγοντας: “Ο Άρης είναι παντού”.

Η ανάρτηση:

To Top