Στους Πάνθηρες Καβάλας κατέληξε η wild card για τη 12η ομάδα που θα μετέχει στο πρωτάθλημα της Α1 γυναικών (Women Basketball League 1) τη σεζόν 2026-27.
Η ομάδα της Καβάλας είχε υποβάλει αίτηση για wild card και καθώς κρίθηκε ότι πληροί τα κριτήρια, ακολουθεί τους Άρης και Κρόνος Αγίου Δημητρίου στα «μεγάλα σαλόνια» του ελληνικού μπάσκετ γυναικών.
Στη σχετική ανακοίνωσή της η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) αναφέρει:
«Οι Πάνθηρες Καβάλας είναι η ομάδα που θα αγωνιστεί στην Women Basketball League 1 την αγωνιστική περίοδο 2026-27 μέσα από την διαδικασία ειδικής αδειοδότησης. Οι Πάνθηρες πήραν την wild card με βάση τα εγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης και την τελική απόφαση της αρμόδιας επιτροπής.



