Όταν ο Τζόνσον “χτύπησε” δύο φορές κόντρα στον Ολυμπιακό! (video) PRESSARIS 27 Νοεμβρίου 2020 Share Tweet Share Share Email Comments Ο Έντι Τζόνσον αγωνίστηκε για μία σεζόν στον Άρη, αλλά ευτύχησε να σκοράρει δύο φορές στον αγώνα των κίτρινων με τον Ολυμπιακό στα πλέι οφ, τον οποίο κέρδισαν με σκορ 2-0, υπό τις οδηγίες του μεγάλου Έκτορ Ραούλ Κούπερ! ΣΧΕΤΙΚΑΆρης, Ολυμπιακός, Τζόνσον Share Tweet Share Share Email ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ Η διάθεση της Κάρτας Φιλάθλου του Άρη (22/06 – 27/06) Η ΚΑΕ Άρης πρωτοπορεί και απαντά σε ερωτήσεις για τα διαρκείας Επίσημα τέλος από τον Ολυμπιακό ο Φαλ μετά από πέντε χρόνια