ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Έλεγχο των διαφημίσεων στην τηλεόραση προωθεί η κυβέρνηση

Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε σήμερα, Παρασκευή, νομοσχέδιο που προβλέπει τη λειτουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας διάθεσης του διαφημιστικού χρόνου.

Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Επικρατείας, η ηλεκτρονική αυτή πλατφόρμα θα λειτουργήσει ως ένα «χρηματιστήριο», μέσω του οποίου κάθε ενδιαφερόμενος θα έχει πρόσβαση στη διαφημιστική αγορά.

Σε πρώτη φάση, στο σύστημα θα ενταχθούν τα τέσσερα ιδιωτικά κανάλια που θα προκύψουν από τη δημοπρασία για τις τηλεοπτικές άδειες και τα κανάλια της ΕΡΤ, δεδομένου ότι αυτά απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής δαπάνης. Σε δεύτερο χρόνο θα εξετασθεί η προοπτική ένταξης επιπλέον καναλιών.

Τα κανάλια θα μπορούν να διαπραγματευθούν τις τιμές πώλησης όπως επιθυμούν, ορίζοντας τα ίδια τις τιμές εκκίνησης και επιλέγοντας στη συνέχεια την καλύτερη τιμή.

Όπως υποστηρίζουν πηγές του υπουργείου, με αυτό τον τρόπο θα αφαιρεθεί η δυνατότητα των media shops ή των μεγάλων χορηγών να κατευθύνουν τη διαφήμιση στα ανάλογα ΜΜΕ που τους παρέχουν μεγαλύτερη επιβράβευση.

Η δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 15 Ιουλίου. Η μετάβαση στο νέο πλαίσιο θα υλοποιηθεί σε βάθος εξαμήνου, ενώ θα υπάρξει άμεσα νομοθετική ρύθμιση για την παράταση του ισχύοντος τιμολογιακού καθεστώτος στη διαφημιστική αγορά.

To Top