ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Έρευνα για τις χορηγίες των ΠΑΕ! Οι “παλέτες Καρυπίδη” και οι τάσεις των οπαδών

Σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία σχετικά με τις χορηγίες στον αθλητισμό, σε έρευνα που έγινε σε φιλάθλους από την ierax analytix. Τα στοιχεία αφορούν κυρίως το ποδόσφαιρο και τα αποτελέσματα δίνουν ένα στίγμα για τις τάσεις των φιλάθλων.

Stoiximan.gr: Το παιχνίδι σου καλύτερο με επιλογές για Σκόρερ, Κάρτες & Κόρνερ σε κάθε αγώνα του Άρη

Όπως αναφέρεται στην έρευνα που μας γνωστοποίησε η εταιρία με έδρα την Θεσσαλονίκη, οι στοιχηματικές εταιρείες είναι στην κορυφή της αναγνωρισιμότητας των χορηγών με πάνω από 40% στο σύνολο, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών με 7% και αθλητικού ρουχισμού με 6%.

Ψηλά στους οπαδούς του Άρη βρίσκονται οι «Παλέτες Καρυπίδη» με 33%!

Σε άλλα στοιχεία, 47% δήλωσε πως έχει προτιμήσει να αγοράσει κάτι από κάποια εταιρεία, επειδή είναι χορηγός της αγαπημένης του ομάδας!

Πρώτοι σε αναγνωρισιμότητα έρχονται οι χορηγοί που βρίσκονται στις φανέλες των ομάδων με 83%, ακολουθούν οι διαφημιστικές πινακίδες στα γήπεδα με 37%, τα πόστερ και οι αφίσες στους χώρους των γηπέδων με 14%, οι διαφημίσεις στα ΜΜΕ με 12%, οι προωθήσεις στα κοινωνικά δίκτυα των ομάδων με 10% και οι χορηγοί στα σορτσάκια με μόλις 6%.

Από κει και πέρα, 3 στους 4 οπαδούς έχουν αγοράσει κάποιο προϊόν τουλάχιστον μια φορά από την επίσημη μπουτίκ της ομάδας τους, με την πλειοψηφία να προτιμάει να πάει στο κατάστημα και όχι στο e-shop.

55% δηλώνει πως ο πρόεδρός τους βάζει πρώτο το συμφέρον της ομάδας, με το ποσοστό να πηγαίνει στο 78% στους οπαδούς του ΠΑΟΚ. Στους οπαδούς του Παναθηναϊκού μόνο 41% πιστεύει το συγκεκριμένο και 46% στους οπαδούς του Ολυμπιακού!

Τέλος το 38% των οπαδών υποστηρίζει την ομάδα του για τον κόσμο και την ιστορία της, 32% λόγω οικογένειας, 17% λόγω του τρόπου που παίζει και 6% λόγω της παρέας στα παιδικά χρόνια.

Η έρευνα διεξήχθη ηλεκτρονικά από τα social media και την ιστοσελίδα της εταιρείας, στο διάστημα 14-18 Μαρτίου 2019, και συμμετείχαν 651 άτομα, άνδρες και γυναίκες, άνω των 17 ετών από όλη την Ελλάδα, κυρίως ποδοσφαιρόφιλοι, που υποστηρίζουν κάποια ελληνική ομάδα.

To Top