Έρευνα: Οι πιο εμπορικές ομάδες της Ευρώπης και το ξεγύμνωμα πρώην και νυν… εξυγιαντών!

Μια ξεχωριστή έρευνα φιλοξενεί το PRESSARIS, όπου έχουν συγκεντρωθεί και παρουσιάζονται στοιχεία που έχουν να κάνουν με την εμπορικότητα των ομάδων στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Σε αυτή ξεγυμνώνονται φυσικά και οι δήθεν εξυγιαντές της Ελλάδας, πρώην και νυν… Stoiximan.gr: Το Τσάμπιονς Λιγκ παίζει ΕΔΩ με εκατοντάδες ειδικά στοιχήματα & πολλές εκπλήξεις!

Την επιμέλεια της έρευνας έκανε ο Περικλής Τράιος.

Διαβάστε αναλυτικά:

Με βάση τα επίσημα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας ποδοσφαίρου, καταγράφουμε το TOP100 των ευρωπαικών πρωταθλημάτων (βλ ΠΙΝΑΚΑΣ 1). Τις 100 κορυφαίες ομάδες δηλαδή, με βάση την εμπορικότητα τους, σύμφωνα με την προσέλευση και τα εισιτήρια που έκοψαν στα εντός έδρας παιχνίδια, την περίοδο 2016-2017.

Κορυφαία και πιο εμπορική ομάδα για το 2017, ήταν για έκτη συνεχόμενη χρονιά η Μπορούσια Ντόρτμουντ με προσέλευση που πλησίασε τις 80.000 (79.663) θεατές ανά παιχνίδι, για να ακολουθήσει στη δεύτερη θέση η Μπαρτσελόνα (78.034) και στη τρίτη η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (75.290).

Η Μπορούσια του Ντόρτμουντ λοιπόν η οποία από το 2000 κι έπειτα, οκτώ φορές ήταν η πιο εμπορική ομάδα στην Ευρώπη με καλύτερο ρεκόρ προσέλευσης αυτό της περσινής περιόδου (2015-2016). Τότε που το κοντέρ στο γήπεδο της, το θρυλικό Βεστφάλεν, έπιασε τον εκπληκτικό μέσο όρο των 81.187 θεατών ανά αγώνα στη Μπουντεσλίγκα. Αυτό είναι και το κορυφαίο ρεκόρ στην ιστορία του σύγχρονου ευρωπαικού ποδοσφαίρου. Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήταν τέσσερις φορές η πιο εμπορική ομάδα της Ευρώπης (2001, 2002, 2007, 2009), η Μπαρτσελόνα τρεις φορές (2006, 2010, 2011), η Ρεάλ δυο φορές (2003, 2008) και μια φορά ήταν η Ιντερ (2000), οι ομάδες που μετά το 2000, ήταν οι εμπορικότερες στη γηραιά ήπειρο (βλ ΠΙΝΑΚΑΣ 2).

Το TOP 10 των εμπορικότερων ευρωπαικών συλλόγων της περιόδου 2016-2017 συμπληρώνουν η Μπάγιερν (75.000),
η Ρεάλ (69.426), η Σάλκε (60.703), η Άρσεναλ (59.957),
η Γουέστ Χαμ (56.972), η Μπενφίκα (55.952) και η σκωτσεζικη Σέλτικ (54.726).

Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι συνολικά 17 είναι οι ομάδες, οι οποίες έχουν προσέλευση μεγαλύτερη των 50χιλιάδων θεατών ανά παιχνίδι (Μάντσεστερ Σίτι, Λίβερπουλ, Αμβούργο, Γκλάντμπαχ, Νιουκάστλ, Στουτγκάρδη και η Χέρτα).

Το εντυπωσιακό στοιχείο, που αφορά την κατανομή των ομάδων του TOP 100 ανά χώρα, έχει να κάνει με το γεγονός ότι Γερμανία και Αγγλία, έχουν 55 ομάδες στον σχετικό πίνακα!
Το ελαφρύ προβάδισμα έχει η Γερμανία με 28 ομάδες, ενώ η Αγγλία ακολουθεί με 27, στη συνέχεια έχουμε τη Γαλλία (11), Ισπανία (10), Ιταλία (7), Ολλανδία (5), Πορτογαλία (3),
Σκωτία (2), Τουρκία (2), Ρωσία (1), Βέλγιο(1), Ελβετία(1), Σουηδία (1)
και Αυστρία (1)

Η τελευταία ομάδα που κλείνει το TOP 100, είναι η αγγλική Μπέρνλι (20.558), ωστόσο το φράγμα των 20χιλιάδων θεατων ανά αγώνα, το ξεπερνάν άλλες έξι ομάδες, η Λέγκια (20.521), Λάτσιο (20.453)., Λας Πάλμας (20.429), Χάντερσφίλντ (20.343), Νότιγχαμ (20.333) και Εσπανιόλ (20.245).

Αυτό που προκαλεί αρνητική εντύπωση φυσικά, είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει ούτε μια ελληνική ομάδα, μέσα στις εκατό εμπορικότερες της Ευρώπης, αποδεικνύοντας στη πράξη πως όλα αυτά που ακούμε και διαβάζουμε με πηχυαίους τίτλους και βαρύγδουπα πρωτοσέλιδα και μιλάνε για «μεγάλους» και «εμπορικούς-λαοφιλής» συλλόγους, είναι ιστορίες και παραμυθάκια, για να ξεγελάνε τον κόσμο… Όταν ο πρωταθλητής Ελλάδος Ολυμπιακός, με τα υποτιθέμενα εκατομμύρια των οπαδών, είναι μόλις και μετά βίας στην 122η θέση του σχετικού πίνακα με μέσο όρο προσέλευσης 18.044 θεατές ανά αγώνα, δε νομίζω να χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο… (βλ ΠΙΝΑΚΑΣ 3).

Όσο για τον συμπολίτη και «επίδοξο» πρωταθλητή… Ακόμη πιο τραγικά, καθώς με μέσο όρο 11.916 θεατές ανά αγώνα βρίσκεται στην 202η θέση στην Ευρώπη…

Αρκεί κανείς να σκεφτεί, ότι η Κράσνονταρ (Νο 150), είναι η ομάδα που κλείνει τον πίνακα των 150 εμπορικότερων ομάδων, έχοντας έναν μέσο όρο προσέλευσης 15.886 θεατές ανά αγώνα…

ΠΗΓΗ : Εuropean Football Statistics
http://www.european-football-statistics.co.uk/attn.htm

 Η έρευνα συνεχίζεται αύριο με στοιχεία, πίνακες και γραφήματα, που έχουν να κάνουν με το ελληνικό πρωτάθλημα και την εμπορικότητα των συλλόγων…

ΠΙΝΑΚΑΣ 1

ΠΙΝΑΚΑΣ 2

ΠΙΝΑΚΑΣ 3

To Top