ΜΠΑΣΚΕΤ

Έρευνα: Παραμένει πολύ ισχυρό το brand name του Αυτοκράτορα (photos)

Το brand name του Άρη παραμένει ισχυρό παρά τα πολλά οικονομικά προβλήματα που ταλανίζουν το τμήμα μπάσκετ. Εμμέσως αποδεικνύεται αυτό από την έρευνα της Vox Pop Analysis που έγινε για την δημοτικότητα των ομάδων της Α1.

Stoiximan.gr: Το παιχνίδι σου καλύτερο με επιλογές για Σκόρερ, Κάρτες & Κόρνερ σε κάθε αγώνα του Άρη

Η ΚΑΕ Άρης παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας που έγινε πανελλαδικά μέσω τηλεφώνου τον Οκτώβριο σε δείγμα 1.500 ατόμων.

Ο Άρης είναι η τρίτη ομάδα σε δημοτικότητα, πίσω από τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό που μονοπωλούν τους τίτλους και τις θέσεις στην Ευρωλίγκα εδώ και χρόνια.

Παρά τα προβλήματά του ο Άρης παραμένει δημοφιλής όχι μόνο στον δυναμικό πυρήνα των δικών του οπαδών, αλλά όλης της μπασκετικής Ελλάδας, αν αναλογιστεί κανείς ότι στην ερώτηση “ποια άλλη ομάδα συμπαθείτε;” οι κίτρινοι είναι στην πρώτη θέση με ποσοστό κοντά στο 16%.

Αν αυτό το ποσοστό συνδυαστεί με την τρίτη δημοφιλέστερη απάντηση (όταν αγωνίζονται ιστορικοί σύλλογοι) στο ποιο είναι το βασικό κίνητρο για να δει ο κόσμος έναν αγώνα μπάσκετ, αποδεικνύεται η δεισδυτικότητα του Αυτοκράτορα και σε άλλα κοινά εκτός από το δικό του.

 

Είναι μια έρευνα που αναδεικνύει τον ρόλο και τη δυναμική του Άρη στο ελληνικό μπάσκετ και όχι μόνο μέσα από τα μάτια των δικών του φιλάθλων, αλλά σε πανελλήνιο επίπεδο και αυτά τα αποτελέσματα καλό θα είναι και η ΚΑΕ να τα εκμεταλλευτεί και στον ΕΣΑΚΕ να τα… ρίξουν μια ματιά για την αδικία που ετοιμάζονται να συντελέσουν στο θέμα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.

To Top