ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ζορπίδης: Κάρτες “φορτωμένες” με 200 ευρώ σε οικονομικά αδύναμους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης

Η διοίκηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης υλοποιεί το ειδικό πρόγραμμα «Στηρίζω», που στόχο έχει να ενισχύσει οικονομικά επαγγελματίες μέλη του ΕΕΘ, που σήμερα, λόγω της κρίσης, στερούνται μέχρι και τα βασικά αγαθά! Πριν από λίγο η διοίκηση του ΕΕΘ διένειμε κάρτες «φορτωμένες» με 200 ευρώ για αγορές σε σούπερ μάρκετ και γενικά είδη εστίασης.

Στην εκδήλωση που έγινε αναφέρθηκε πως η διοίκηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης δεν θα μπορούσε ποτέ να μείνει απαθής απέναντι σε εικόνες φτώχειας επαγγελματιών. Έτσι, μελέτησε και ολοκλήρωσε το πρόγραμμα «Στηρίζω» στο οποίο συμμετέχουν ως δικαιούχοι άνθρωποι, που είναι μέλη του ΕΕΘ και αποδεδειγμένα αντιμετωπίζουν σοβαρότατα οικονομικά προβλήματα.

Στους δικαιούχους δόθηκε κάρτα, στην οποία πιστώθηκε το ποσό των 200 ευρώ. Με αυτήν θα μπορούν να ψωνίζουν βασικά αγαθά από τις επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης.

karta eeth 3

karta eeth 2

Ο πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης αναφέρθηκε ακόμα στο θέμα της αγοράς Μοδιάνο που συζητήθηκε και στη χθεσινή σύσκεψη των φορέων με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ. Σύμφωνα με την σχετική εισήγηση το ΕΕΘ έχει τόσο την τεχνογνωσία αλλά και την ευαισθησία και τα κεφάλαια για να αναλάβει πρωτοβουλία μέσα σε ένα νέο ιδιοκτησιακό σχήμα στο οποίο προτίθεται και να επενδύσει ακόμα και αγοράζοντας το μερίδιο που κατέχει το ΤΑΙΠΕΔ.

Ακόμη θα αναζητηθούν συνεργασίες και με άλλους φορείς και με μικροϊδιοκτήτες. Σε όλες τις μεγαλουπόλεις οι κεντρικές αγορές δεν είναι ούτε δημοτικές ούτε δημόσιες. Ήδη ετοιμάζεται σχετική πρόταση από το ΕΕΘ που πιθανότατα θα κατατεθεί μέχρι το τέλος της εβδομάδα. Διαφωνία υπάρχει ωστόσο στην εισήγηση Πιτσιόρλα για διαγωνισμό. «Αν ωστόσο γίνει θα συμμετέχουμε», δήλωσε ο Μιχάλης Ζορπίδης. Στόχος, η αγορά να αναβαθμιστεί προς όφελος της πόλης αποτελώντας το κέντρο εμπορίας τροφίμων και αγαθών της πόλης. Ως παράδειγμα λειτουργίας αγορών τέθηκαν οι κεντρικές αγορές πόλεων στη Γερμανία, όπως στη Στουτγκάρδη στην Κολωνία και στο Μόναχο.

Αναφέρθηκε ακόμα στο Φεστιβάλ Τουρισμού στη Νέα Παραλία 26 με 29 Μαϊου. Στόχος η Θεσσαλονίκη να αναδειχθεί ως τουριστικός προορισμός. Ανάγκη να υπάρξει πνεύμα συνεργασίας από όλους τους φορείς της πόλης. Συνεργασία υπάρχει συγκεκριμένα και με το Δήμο Θεσσαλονίκης και την Περιφέρεια.

Έχουν οργανωθεί ακόμη και ομάδες εθελοντών ενώ γνωστοί Θεσσαλονικείς θα λάβουν μέρος σε πολλές δράσεις επίσης εθελοντικά. Σχετική συνέντευξη τύπου θα πραγματοποιηθεί μετά το Πάσχα.

Πηγή: press724.gr

To Top