Η μάχη των εταιρειών στα Κύπελλα Ευρώπης

Μεγάλη η…μάχη των εταιρειών στις τρεις διοργανώσεις συλλόγων στην Ευρώπη. 

Η κορυφαία διοργάνωση συλλόγων στον πλανήτη, το Champions League, έχει για τη σεζόν 2021/22 τη Nike, ως την εταιρεία που κυριαρχεί μεταξύ των ομάδων που συμμετέχουν.

Από τους 32 συλλόγους που βρίσκονται στην φάση των ομίλων του τουρνουά, η Nike ντύνει 13 από αυτές, λίγο περισσότερο από το 40% του συνόλου.
Από την άλλη, στη δεύτερη θέση βρίσκεται η adidas, με 8 ομάδες, ενώ η Puma κατατάσσεται στην τρίτη θέση με 5 ομάδες. Οι υπόλοιπες ομάδες (6) συνεργάζονται με άλλες εταιρείες.

Στο Europa League, τη δεύτερη πιο σημαντική διοργάνωση συλλόγων στην Ευρώπη, η εικόνα είναι πιο ομοιόμορφη, αφού Nike και adidas, «μοιράζονται» το 50% του συνόλου, με οκτώ ομάδες η καθεμιά.
Η Puma και εδώ κατατάσσεται στην τρίτη θέση, με τέσσερις ομάδες. Από την πλευρά τους, ο Macron έχει 3 ομάδες, ενώ οι, Kappa, Jako και Hummel έχουν από 2. Η ΕΑ7 (Emporio Armani Sports Company), Castore και Umbro από μία ομάδα.

Στο νέο Europa Conference League υπάρχει ισχυρή κυριαρχία της adidas και της Nike: η adidas προμηθεύει 10 συλλόγους, η Nike από την πλευρά της 9 ομάδες, η Puma έχει τρεις ομάδες, ενώ 9 λιγότερο διάσημες μάρκες ντύνουν τις υπόλοιπες ομάδες.

Συνολικά στις 3 διοργανώσεις, την πρώτη θέση έχει η Nike, με συνολικά 30 ομάδες, ακολουθούμενη στη δεύτερη θέση από την adidas, με 26 συλλόγους, ενώ το βάθρο συμπληρώνει η Puma, με 12 ομάδες.

To Top