Θεσσαλονίκη: Τα 149 σημεία που κολλάνε τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Σχεδόν καθημερινό είναι πλέον το φαινόμενο να μπλοκάρουν στον δρόμο τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, σε αρκετές περιπτώσεις για περισσότερη από μία ώρα, προκαλώντας έντονο εκνευρισμό και αναστάτωση στους επιβάτες. Συνολικά 149 είναι τα «μελανά σημεία» στους δρόμους του ευρύτερου πολεοδομικού συγκροτήματος του νομού Θεσσαλονίκης, εκ των οποίων τα 49 βρίσκονται στον δήμο Θεσσαλονίκης.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στο κέντρο της πόλης, κατά τις ώρες αιχμής, καθώς και στους δήμους της δυτικής Θεσσαλονίκης, και οφείλεται κατά αποκλειστικότητα στα παράνομα σταθμευμένα οχήματα, ένα φαινόμενο που έχει ενταθεί ανησυχητικά μετά την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας.

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης κρούει τον κώδωνα στις δημοτικές αρχές, ζητώντας να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα. Από την πλευρά του ο Οργανισμός βγάζει στους δρόμους άνδρες σεκιούριτι, οι οποίοι θα ενημερώνουν άμεσα την αστυνομία, όπου εντοπίζουν παράνομα παρκαρισμένα οχήματα, ενώ σε όλες τις περιπτώσεις κωλυσιεργείας της κίνησης των αστικών λεωφορείων έχουν υποβληθεί μηνύσεις σε βάρος των ιδιοκτητών ΙΧ που προκαλούν το μπλοκάρισμα των λεωφορείων.

«Δεν γίνεται να ζητάμε σωστή συγκοινωνία χωρίς να τηρούμε τα βασικά. Πολλοί δήμοι δεν λαμβάνουν μέτρα γιατί δεν θέλουν να πάρουν το κόστος και να μαλώσουν με τους δημότες τους που παρκάρουν διπλά και τριπλά. Αν δεν υπήρχε αυτή η παρακώλυση τα δρομολόγια θα εκτελούνταν πολύ πιο γρήγορα και άμεσα», τονίζει στη Voria.gr ο κ. Στεφανίδης.

Ο ίδιος προειδοποιεί ότι εφόσον δεν λυθεί άμεσα το πρόβλημα, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να σημειωθεί σοβαρό ατύχημα. «Είμαστε τυχεροί μέχρι στιγμής που δεν υπάρχουν θύματα. Χαρακτηριστικά στην Καυτατζόγλου υπάρχουν σταθμευμένα οχήματα και έξω από τον ποδηλατόδρομο. Το λεωφορείο για να σταματήσει πατάει στη διπλή γραμμή και για να περάσει κάποιος οδηγός βγαίνει στο αντίθετο ρεύμα. Αν γίνει θανατηφόρο ατύχημα ποιος θα φταίει;», υπογραμμίζει.

Αναλυτικά τα 49 σημεία-Συμπληγάδες στον δήμο Θεσσαλονίκης:

– Αλεξάνδρου Παπαναστασίου σε διάφορα σημεία
– Αλεξάνδρου Παπαναστασίου και 25ης Μαρτίου
– Αμφιπόλεως και Βοσπόρου
– Επιδαύρου και Αμφιπόλεως
– Κωνσταντίνου Καραμανλή και Κορυτσάς
– Κορυτσάς και Παπάφη
– Καυτατζόγλου και Λεωφόρος Στρατού, πέταλο Ηρακλειώτη
– Μικράς Ασίας και Βοσπόρου
– Κωλέττη και Γιαννιτσών
– Τσιμισκή και Ίωνος Δραγούμη
– Ίωνος Δραγούμη και Μητροπόλεως
– Βενιζέλου και Μητροπόλεως
– Εθνικής Αμύνης και Αλεξάνδρου Σβώλου
– Αλεξάνδρου Σβώλου σε όλο το μήκος της
– Αλεξάνδρου Σβώλου και Κεραμοπούλου
– Κεραμοπούλου και Αγίας Σοφίας
– Αγίας Σοφίας και Ερμού
– Ερμού και Καρόλου Ντηλ
– Ερμού σε όλο το μήκος της
– Μιχαήλ Καλού 4
– Πλατεία Αριστοτέλους, στο πέταλο αναστροφής των λεωφορείων
– Ηροδότου 43
– Θεοφίλου
– Ελευσίνος
– Μωρέας και Αθηνάς
– Αλεξάνδρου Παπαδοπούλου σε όλο το μήκος της
– Αλεξάνδρου Παπαδοπούλου και Ρακτιβάν
– Ανδοκίδου
– Κλειούς
– Αμφιτρίωνος
– Αγίας Σοφίας και Ακροπόλεως
– Αγίας Σοφίας και Κασσάνδρου
– Ολυμπιάδος και Θεοτοκοπούλου
– Αγίου Δημητρίου και Ιουλιανού
– Κασσάνδρου και Προξένων
– Κυπρίων Αγωνιστών
– Βενιζέλου και Αγίου Δημητρίου
– Ακροπόλεως και Επταπυργίου
– Ίωνος Δραγούμη από Ολύμπου έως Εγνατία
– Παναγίας Φανερωμένης και Κλαυδιανού
– Καρπενησιώτη
– Στρατηγού Δουμπιώτη
– Αντιγονιδών σε όλο το μήκος της
– Καρακάση και 25ης Μαρτίου
– Βούλγαρη και Στρωμνίτσης
– Μακεδονίας και 28ης Οκτωβρίου
– Μπότσαρη και Σόλωνος
– Πλατείας Δημοκρατίας
– Τάκη Οικονομίδη και Πλούτωνος

Στους υπόλοιπους δήμους του νομού Θεσσαλονίκης υπάρχουν συνολικά 100 αντίστοιχα «μελανά σημεία» και ειδικότερα:

– Δήμος Νεάπολης Συκεών 14 σημεία
– Δήμος Αμπελοκήπων-Μενεμένης 9 σημεία
– Δήμος Καλαμαριάς 11 σημεία
– Δήμος Κορδελιού-Ευόσμου 12 σημεία
– Δήμος Δέλτα 5 σημεία
– Δήμος Θερμαϊκού 7 σημεία
– Δήμος Θέρμης 4 σημεία
– Δήμος Παύλου Μελά 18 σημεία
– Δήμος Πυλαίας – Χορτιάτη 11 σημεία
– Δήμος Χαλκηδόνας 3 σημεία
– Δήμος Ωραιοκάστρου 6 σημεία

Συνολικά 40 περιπτώσεις μπλοκαρίσματος λεωφορείων του ΟΑΣΘ καταγράφηκαν τους πρώτους δύο μήνες του 2015, σε πολλές από τις οποίες τα λεωφορεία παρέμειναν αποκλεισμένα για περισσότερο από μία ώρα. Ενδεικτικά αναφέρονται:

Ιανουάριος

– Μεγάλου Αλεξάνδρου και Σμύρνης (Εύοσμος) μία ώρα και 28 λεπτά
– Παλαμίδου και Ακροπόλεως (δήμος Θεσσαλονίκης) δυόμιση ώρες
– Iουλιανού (δήμος Θεσσαλονίκης) δύο ώρες και 37 λεπτά
– Αλεξάνδρου Σβώλου και Κεραμοπούλου μία ώρα και δεκαπέντε λεπτά
– Φαίδωνος (δήμος Πυλαίας) δύο ώρες και 51 λεπτά
– Κεραμοπούλου δύο ώρες και 30 λεπτά
– Ερμού και Αγίας Σοφίας 41 λεπτά
– Αλεξάνδρου Σβώλου Κεραμοπούλου 3 ώρες και 45 λεπτά
– Παπαδοπούλου και Ρακτιβάν 4 ώρες και δύο λεπτά

Φεβρουάριος

– Κυπρίων Αγωνιστών μία ώρα και 12 λεπτά
– Πλατεία Βασιλικών δύο ώρες
– Τσιμισκή και Δραγούμη 33 λεπτά
– Ιπποκράτους και Γενημματά (Συκιές) μία ώρα και τέσσερα λεπτά
– Αγίας Σοφίας και Κασσάνδρου μία ώρα και 23 λεπτά
– Βενιζέλου και Αγίου Δημητρίου μία ώρα και 48 λεπτά
– Αλεξάνδρου Σβώλου και Εθνικής Αμύνης μία ώρα και 23 λεπτά
– Καλλιθέας και Κολωνιάρη (Αμπελόκηποι) 39 λεπτά
– Ρακτιβάν δύο ώρες και 8 λεπτά

πηγή φωτογραφίας Facebook, σελίδα “ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ”

Πηγή:

To Top