Ικανοποίηση στη FIBA για την ανταπόκριση του κόσμου στα «παράθυρα»

Τα γεμάτα γήπεδα και οι υψηλές… αποδόσεις σε social media και ψηφιακό περιεχόμενο στα «παράθυρα» φέρνουν χαμόγελα στη FIBA.

Παρά την απουσία παικτών του ΝΒΑ και της Ευρωλίγκας τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος, τα «παράθυρα» αποδεικνύονται ένα πετυχημένο πείραμα για τη FIBA, όσον αφορά στην ανταπόκριση του κόσμου.

Μέχρι τώρα 30 παιχνίδια σημείωσαν sold out, ενώ 1,1 εκατ. φίλαθλοι επιπλέον άρχισαν να ακολουθούν το λογαριασμό του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIBA στο Facebook, στο Weibo, στο Instagram και στο Twitter από την έναρξη των προκριματικών.

Το ψηφιακό περιεχόμενο, με highlights, συνεντεύξεις κλπ. συγκέντρωσε 55 εκατομμύρια προβολές video στο πρώτο παράθυρο το Νοέμβριο, 60 εκατομμύρια προβολές στο δεύτερο παράθυρο τον Φεβρουάριο και 87 εκατομμύρια προβολές για τα παιχνίδια που έγιναν στα τέλη Ιουνίου και αρχές Ιουλίου, σημειώνοντας μία αύξηση 35% για το τρίτο παράθυρο.

Στο τρίτο παράθυρο συμμετείχαν 987 παίκτες εκπροσωπώντας 80 χώρες και έγιναν 88 παιχνίδια σε 39 γήπεδα, που μεταδόθηκαν από 62 κανάλια, ενώ εικόνα από τα ματς έφτασε σε 157 περιοχές.

Σε ψηφιακό επίπεδο, 348 εκατομμύρια άνθρωποι έκαναν reach στα διάφορά κανάλια του ψηφιακού περιεχομένου (social media), οι προβολές video έφτασαν τα 87 εκατομμύρια, 100 χιλιάδες ήταν οι ληψεις της εφαρμογής του Παγκοσμίου Κυπέλλου και άλλα 2 εκατομμύρια φίλαθλοι έκαναν follow το γκρουπ του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Facebook.

 

To Top