ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μαύρο σκοτάδι για τη Φεράρι, κυρίαρχος Χάμιλτον στη Σιγκαπούρη

Εκμεταλλευόμενος τον «χαμό» της εκκίνησης και τη διπλή εγκατάλειψη των Φεράρι, ο Λιούις Χάμιλτον πήρε μια «ανέλπιστη» νίκη στην Σιγκαπούρη – όχι ακριβώς την αγαπημένη πίστα της Μερσέντες – κι άνοιξε κι άλλο τη διαφορά του στη βαθμολογία. 2ος ο Ρικιάρντο, τρίτος ο Μπότας.

Ούτε στους χειρότερους τετράτροχους εφιάλτες της Φεράρι αυτό: η Σκουντερία περίμενε πώς και πως τη νίκη στην Σιγκαπούρη σήμερα- μια πίστα που τους ταιριάζει γάντι- με τον poleman Φέτελ, όμως μετά το συμβάν της εκκίνησης είδε τα μονοθέσιά της να εγκαταλείπουν και το δράμα τους «επιτάθηκε» με τη νίκη του Χάμιλτον!

Ο Βρετανός πήρε μια ακόμα καρό σημαία- την πιο ανέλπιστη φετινή- και πλέον βρίσκεται στο +28 από τον βασικό του αντίπαλο για τον φετινό τίτλο. Δεύτερος τερμάτισε ο σταθερός Ρικιάρντο, τρίτος ο Μπότας.

Σβήνουν τα κόκκινα φώτα, «σβήνει» και η Κόκκινη

Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα και δόθηκε η εκκίνηση- σ’ έναν αγωνα που ξεκίνησε υπό καταρρακτώδη βροχή και πολύ νερό στην πίστα- ο 4ος Κίμι Ράικονεν πετάχτηκε σα βέλος μπροστά, έφτασε δίπλα στον (2ο) Φερστάπεν, ο Ολλανδός έκανε ελαφρώς αριστερά λόγω του γεγονότος πως ο Φέτελ και ακούμπησαν οι δυο τους, παίροντας παραμάζωμα και τον poleman Φέτελ, ο οποίος «έχασε» τον έλεγχο της Φεράρι λίγο αργότερα και εγκατέλειψε και αυτός!

Μετά το (αγωνιστικό) συμβάν και την εγκατάλειψη των 3 από τους 4 πρωτοπόρους, ο Λιούις Χάμιλτον άδραξε την ευκαιρία και από 5ος πετάχτηκε 1ος, με τον Ρικιάρντο πίσω του! Ο Χούλκενμπεργκ τους ακολουθούσε κατά πόδας, τη στιγμή που το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε την πρώτη από τις- καθιερωμένες στην Σιγκαπούρη- εμφανίσεις του στην πίστα.

Κι έπονταν κι άλλες αγωνιστικές «ομορφιές»…

Ο τοίχος καλεί τον Κβίατ, ώρα γι’ αλλαγή ελαστικών

Αφού απομακρύνθηκαν τα μονοθέσια των τριών πρώτων από την πίστα, κι αφότου ήρθε η συνηθισμένη εγκατάλειψη του Αλόνσο, ο Χάμιλτον άρχισε ν’ ανοίγει ολοένα και περισσότερο τη διαφορά του από τον δεύτερο Ρικιάρντο, τη στιγμή που και ο Μπότας κέρδιζε θέσεις.

Ωστόσο, ο Κβίατ στον 12ο γύρο έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του και «καρφώθηκε» στις μπαριέρες, με τον Ρικιάρντο να εκμεταλλεύεται τη νέα έξοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα και να μπαίνει για ν’ αλλάξει εκ νέου σε ενδιάμεσα.

Ο Χάμιλτον, όμως, συνέχισε με την παλιά γόμα και «παραδόξως», μόλις αποχώρησε το Α.Α. εκ νέου, αντί να μειώνεται η διαφορά ανάμεσα σ’ αυτούς τους δύο, αυξανόταν.

Ποιος είπε ότι η Μερσέντες έχασε κάτι από τη δυναμική της φέτος;

Φτάνει η στιγμή για τα «λογικά» πιτ

Μετά το πέρας της επεισοδιακής αρχής και με τα πράγματα να ομαλοποιούνται ολοένα και περισσότερο, έφτασε η στιγμή για τα «κανονικά» πιτ: ο Ρικιάρντο με τον Μπότας- βλέποντας την πίστα να έχει στεγνώσει- μπήκαν στον 29ο γύρο για να βάλουν την ultra soft και ο Χάμιλτον τους μιμήθηκε στο επόμενο πέρασμα.

Έτσι, η πρώτη τριάδα δεν άλλαξε, όπως δεν άλλαξε και το συνεχές «δράμα» στην πίστα…

Μάρκους… Έρικσον το αμάξι στα προστατευτικά

Κι ενώ τα πάντα κυλούσαν καλοκουρισμένο ρολόι μετά το μέσον του αγώνα, ο Μάρκους Έρικσον έχασε τον έλεγχο της Σάουμπερ, προσέκρουσε στα προστατευτικά και σταμάτησε το μονοθέσιο σ’ ένα από τα πιο στενά μέρη της πίστας, με αποτέλεσμα να χρειαστεί και πάλι το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγει στην πίστα για ν’ απομακρυνθεί η Σάουμπερ.

Οι διαφορές μηδενίστηκαν για νιοστή φορά στο grand prix, όμως όταν έφυγε και πάλι το Α.Α., ο Χάμιλτον ξανά έφυγε μπροστά, διατηρώντας τη διαφορά ασφαλείας από τον δεύτερο Ρικιάρντο, ο οποίος με τη σειρά του κρατούσε εύκολα πίσω τον Μπότας.

Ο Σάινθ, στον ξεκάθαρα καλύτερο φετινό του αγώνα, είχε βρεθεί 4οςεκμεταλλευόμενος και την ατυχία του Χούλκενμπεργκ στα πιτ, με τον Πέρεζ και τον Πάλμερ ν’ ακολουθούν.

Και άπαντες περίμεναν το πέσιμο της καρό σημαίας…

Ποιος θα τον σταματήσει;

Στα εναπομείναντα… λεπτά (ο αγώνας τελειώσε στις δύο ώρες, καθώς δεν προλάβαιναν οι πιλότοι να ολοκληρώσουν όλους τους γύρους) τίποτα δεν άλλαξε και ο Λιούις Χάμιλτον έφτασε στην 60η νίκη της καριέρας του, κερδίζοντας σε μια πίστα που η Μερσέντες περίμενε απλά να περιορίσει την ζημιά της «δεδομένης» νίκης της Φεράρι. Αντ’ αυτού, ο Βρετανός αύξησε τη διαφορά του κι άλλο στη βαθμολογία από τον δεύτερο Φέτελ.

Τις θέσεις του βάθρου συμπλήρωσαν ο Ρικιάρντο με τον Μπότας, με τους Σάινθ (καταπληκτιός αγώνας), Πέρεζ, Φαντούρν (η ΜακΛάρεν τερμάτισε!), Στρολ, Γκροζιάν και Οκόν συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Κάπως έτσι, ο Λιούις έφτασε στο +28 από τον βασικό του αντίπαλο στη μάχη του τίτλου και, πλέον, είναι το τεράστιο φαβορί για το στέμμα.

Θα μπορέσει να τον σταματήσει η Φεράρι.

Δύσκολο. Πολύ δύσκολο.

Αν όχι ακατόρθωτο…

Βαθμολογία οδηγών

Χάμιλτον 263

Φέτελ 235

Μπότας 212

Ρικιάρντο 162

Ράικονεν 138

Φερστάπεν 68

Πέρεζ 68

Οκόν 56

Σάινθ 48

Χούλκενμπεργκ 34

Μάσα 31

Στρολ 28

Γκροζιάν 26

Μάγκνουσεν 11

Αλόνσο 10

Φαντόρν 7

Βερλάιν 5

Κβιάτ 4

Πάλμερ 0

Έρικσον 0

Τζιοβινάτσι 0

Βαθμολογία κατασκευαστών

Mercedes 475

Ferrari 373

Red Bull 230

Force India 125

Williams 59

Toro Rosso 52

Haas 35

Renault 37

McLaren 17

Sauber 5

Πηγή: sdna.gr

 

To Top