ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι ιστοσελίδες των ευρωπαϊκών κλαμπ με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα

Μία έκθεση της ΟΥΕΦΑ είδε το φως της δημοσιότητας, αναφορικά με τις επίσημες ιστοσελίδες ποδοσφαιρικών ομάδων, με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Στην κορυφή της σχετικής λίστας η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ενώ αρκετές παρουσίες προκαλούν την έκπληξη!

Η ιστοσελίδα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι εκείνη με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, ανάμεσα στους ποδοσφαιρικούς συλλόγους. Αυτό προκύπτει με μία πρόσφατη έκθεση της ΟΥΕΦΑ, που δημοσίευσε η αγγλική εφημερίδα Daily Mail. Σύμφωνα με αυτή, ανάμεσα στις 20 κορυφαίες ιστοσελίδες, επτά είναι ομάδων της Πρέμιερ Λιγκ, συμπεριλαμβανομένης της καταπληκτικής Λέστερ, πρωταθλήτρια της σεζόν 2015/16.

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ βρίσκεται στην κορυφή με περισσότερους από 8,5 εκατομμύρια επισκέπτες το μήνα, ακολουθεί η Άρσεναλ σε απόσταση αναπνοής με 8,4 εκατ., ενώ στην τρίτη θέση είναι η Λίβερπουλ με 7,7 εκατομμύρια. Η κορυφαία πεντάδα συμπληρώνεται από δύο μεγάλες ομάδες της Λα Λίγκα: Ρεάλ Μαδρίτης, με 7,2 εκατομμύρια και η Μπαρτσελόνα, με 6,3 εκατ., που είναι οι μόνες δύο εκπρόσωποι του ισπανικού πρωταθλήματος.

Έκπληξη αποτελεί η έκτη θέση για την Τούρκικη Φενέρμπαχτσε, με 3,3 εκατ. μπροστά από την πρωτοπόρο της Πρέμιερ Λιγκ, Τσέλσι, τους Ουκρανούς της Ντιναμό Κιέβου, και δύο ομάδες από την Μπουντεσλίγκα, Μπάγερν και Ντόρτμουντ. Κορυφαία ομάδα από την Νότια Αμερική είναι η Σάο Πάολο, με 1.750.000 επισκέπτες κάθε μήνα.

Να σημειωθεί ότι ο αριθμός των επισκεπτών δεν συνοδεύεται από μια μακρά διάρκεια παραμονής τους. Μεταξύ των κορυφαίων πέντε, μόνο η Λίβερπουλ παρουσιάζει μέσο όρο επίσκεψης πάνω από τα 3 λεπτά. Σε αυτή την ενότητα κορυφαίες είναι η Μπεσικτάς, Λιόν, Άιντραχτ Φρανκφούρτης και Ντιναμό Κιέβου, που καταφέρνουν να παρουσιάζουν παραμονή για περισσότερο από 4,5 λεπτά κατά μέσο όρο.

Αναλυτικά η λίστα των 20 ομάδων:

Πηγή: sportandbusiness.gr

To Top