Οι τέσσερις τρόποι με τους οποίους 30.000 Γερμανοί αγόρασαν εισιτήρια για το Καμπ Νου

Η ισπανική εφημερίδα MARCA αναφέρει σε δημοσίευμά της τους τρόπους με τους οποίους κατάφεραν 30 χιλιάδες φίλοι της Άιντραχτ να μπουν στο Καμπ Νου κόντρα στην Μπαρτσελόνα, αν και προβλεπόταν είσοδος μόνο πέντε χιλιάδων φίλων της. Τα τουριστικά γραφεία, το λάθος της ομάδας, αλλά και οι οπαδοί των Καταλανών “βοήθησαν” στο συγκεκριμένο συμβάν.

Η Άιντραχτ Φρανκφούρτης πανηγύρισε μια επική πρόκριση στα ημιτελικά του Europa League μέσα στο Καμπ Νου, επικρατώντας της Μπαρτσελόνα με 3-2, ωστόσο το κατάφερε μπροστά σε 30 χιλιάδες φίλους της, αν και το επιτρεπόμενο όριο από την UEFA ήταν 5 χιλιάδες.

Η Μπαρτσελόνα γι’ αυτό τον λόγο έχει ξεκινήσει έρευνες γιατί συνέβη το συγκεκριμένο πράγμα και ποιοί είναι οι υπεύθυνοι αν και ο Λαπόρτα πήρε το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης εκφράζοντας την ντροπή του για ότι συνέβη στο Καμπ Νου, όπως ανέφερε σε δήλωσή του.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της “MARCA” στη διοίκηση της Μπαρτσελόνα θεωρούν ότι υπήρξαν συγκεκριμένοι παράγοντες συνολικά τέσσερις που οδήγησαν στο χθεσινό “συμβάν”, αλλά είναι προφανές ότι έγινε λάθος στη “ρύθμιση” του αριθμού των Γερμανών φιλάθλων, που θα έβλεπε από κοντά το παιχνίδι.

Η “νόμιμη” πρόσβαση

Η μία οδός ήταν η νόμιμη πρόσβαση των φίλων της Άιντραχτ στο γήπεδο. Η Μπαρτσελόνα με βάση τους κανονισμούς της UEFA έδωσε στους Γερμανούς πέντε χιλιάδες εισιτήρια και τους “τοποθέτησε” σε συγκεκριμένη θύρα του γηπέδου, ως είθισται και προβλέπεται από τη ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου.

Τουριστικά γραφεία

Οι Γερμανοί έφτασαν στο Καμπ Νου σε μεγάλα γκρουπ ενώ κατάφεραν να καθίσουν πολλοί μαζί σε διάφορες θύρες του γηπέδου. Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο μέσω των “τουριστικών γραφείων, οι οποίοι ρύθμισαν τον ερχομό των οπαδών στη Βαρκελώνη, τη μετάβασή τους και φυσικά το εισιτήριο για το παιχνίδι, αν και αυτά τα εισιτήρια τα πούλησε η ίδια η Μπαρτσελόνα.

Ένα ακόμα στοιχείο ότι τα τουριστικά γραφεία έπαιξαν τον ρόλο τους, ήταν ότι κάτω από τη “νόμιμη” θύρα της Άιντραχτ, οι θύρες ήταν γεμάτες από Γερμανούς φιλάθλους.

Η πώληση των εισιτηρίων από την Μπαρτσελόνα

Η Μπαρτσελόνα ήταν η ίδια υπεύθυνη για την πώληση των ηλεκτρονικών εισιτηρίων στους Γερμανούς γιατί άργησε να μπλοκάρει η ίδια την πώληση των εισιτηρίων σε εκείνους. Όταν μπλόκαρε τους Γερμανούς από το να αγοράζουν εισιτήρια για το παιχνίδι (τα γερμανικά IP για την ακρίβεια), ήταν ήδη αρκετά αργά.

Η πώληση των εισιτηρίων από τους οπαδούς της Μπαρτσελόνα

Ο τέταρτος ήταν αυτός ότι οι ίδιοι οπαδοί πούλησαν εισιτήρια στους Γερμανούς. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι καμία θέση δεν ήταν δωρεάν. Και οι φίλοι της Άιντραχτ ήταν διασκορπισμένοι στις εξέδρες του Καμπ Νου, μια ένδειξη που δείχνει ότι πρόκειται για θέσεις μελών.

Μάλιστα υπάρχουν ενδείξεις ότι αυτό συνέβη και κατευθείαν. Δηλαδή οι Ισπανοί αγόρασαν τα εισιτήρια στα εκδοτήρια του γηπέδου και αμέσως μετά τα πούλησαν στους Γερμανούς. Η ομάδα ερευνά τις τοποθεσίες που έγινε αυτή η αγοραπωλησία, μέσω φωτογραφιών αλλά και του συστήματος ασφαλείας του γηπέδου.

To Top