ΑΠΟΨΕΙΣ

Ο Άρης παραμένει ένα μεγάλο brand στο μπάσκετ! H δεύτερη… ανάγνωση της συμμετοχής στο Eurocup

Η επανεμφάνιση του Άρη σε μια διοργάνωση υψηλού επιπέδου, όπως το Eurocup μπορεί να αποφέρει πολλά οφέλη και κέρδη στην ομάδα, σε αγωνιστικό και οικονομικό επίπεδο, τα οποία θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί. Πάνω απ΄ όλα, όμως σηματοδοτεί την επάνοδό του στο προσκήνιο του ευρωπαϊκού μπάσκετ.

Η απόφαση της Ευρωλίγκας να εγκρίνει τη συμμετοχή του στη δεύτερη τη τάξη διοργάνωση αποδεικνύει ότι παραμένει ένα μεγάλο brand στον χώρο. Αυτό εισέπραξαν και οι διοικούντες της ΚΑΕ, μέσα από τις πολύωρες επαφές, που είχαν το τελευταίο χρονικό διάστημα με τους διοργανωτές.

Οι κιτρινόμαυροι, εξάλλου, θα πρέπει να αισθάνονται δικαιωμένοι για την επιλογή τους να αφήσουν οριστικά στην άκρη το ενδεχόμενο παρουσίας στην κανονική περίοδο του Basketball Champions League, το οποίο η αλήθεια είναι, ότι συγκέντρωνε μηδαμινές πιθανότητες και να επικεντρωθούν στην προσπάθεια συμμετοχής στο Eurocup.

Τα δύσκολα, βέβαια, τώρα ξεκινούν γιατί ο Άρης θα πρέπει να βρει επιπλέον έσοδα από χορηγίες και άλλου είδους επικερδείς συμφωνίες, που θα συμβάλλουν στην εξεύρεση εσόδων, τα οποία είναι απαραίτητα για να ανταποκριθεί στις αυξημένες (και) οικονομικές υποχρεώσεις.

Όπως έχει ειπωθεί και γραφτεί η ομάδα θα δώσει 18 αγώνες, θα πρέπει να κάνει εννέα ταξίδια (στην Ευρώπη), κάτι που ισοδυναμεί με σημαντική αύξηση του μπάτζετ, το οποίο θα ανέβει και για έναν ακόμη σημαντικό λόγο: τη δημιουργία μιας όσο το δυνατόν πιο ισχυρής ομάδας.

To Top