Ο στόχος της ΚΑΕ μέσω του 1ου ARIS Business Forum

Την προσεχή Τετάρτη 19 Ιουνίου η ΚΑΕ Άρης διοργανώνει στο Παλέ το 1ο ARIS Business Forum, μέσα από το οποίο ευελπιστεί να έχει πολλαπλά οφέλη.

Ακολούθησε το PRESSARIS και στο Instagram, για ακόμα πιο άμεση ενημέρωση στα θέματα του Άρη!

Όπως αναφέρει η ΚΑΕ στο δελτίο Τύπου «σκοπός του Forum είναι η οριοθέτηση των Στόχων του Sports Marketing της «νέας εποχής» και πως οι εμπλεκόμενοι οργανισμοί μπορούν να προσεγγίσουν τη νέα Ψηφιακή Εποχή και να αποκωδικοποιήσουν τη συμμετοχή των «οπαδών» σε αυτήν» αλλά και το «πως μπορούμε να μετατρέψουμε την Ελληνική Basket League σε ένα επικερδές «προϊόν» για τους Χορηγούς και τα Clubs, προσφέροντας προσωποποιημένες και διαδραστικές υπηρεσίες».

Ουσιαστικά η ΚΑΕ Άρης, ξέχωρα από την προσπάθεια που κάνει για να λύσει τα ban, καινοτομεί και επιχειρεί μια διαφορετική προσέγγιση στο χώρο του ελληνικού μπάσκετ, κάτι που δεν έχει κάνει κάποια άλλη ελληνική ομάδα.

Στόχος των ανθρώπων του Άρη είναι να παρουσιάσουν ένα καινούριο πρόγραμμα με νέες ιδέες γύρω από το προϊόν του μπάσκετ, κάνοντάς το πιο ελκυστικό σε εταιρείες που ενδεχομένως θα θέλουν να διαφημιστούν και να συνεργαστούν με την ΚΑΕ, προβάλλοντας τα πολλά θετικά πρόσημα που έχουν οι «κιτρινόμαυροι», όπως είναι οι ενέργειες της περασμένης σεζόν (βραβεύσεις, ακαδημίες κλπ) και η μεγάλη προσέλευση του κόσμου στα παιχνίδια παρά την μη επιθυμητή αγωνιστική πορεία της ομάδας.

Στο Forum, όπου θα γίνει η παρουσίαση της εκδήλωσης από τη διοίκηση του Άρη, θα δώσουν το παρών πρώην παράγοντες και γενικότερα άνθρωποι που έχουν ασχοληθεί με τον Άρη, αφανείς και μη. Ακόμα, αναμένεται να παραβρεθούν εκπρόσωποι μεγάλων εταιριών από τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα και άλλες περιοχές, που δραστηριοποιήθηκαν γύρω από τον αθλητισμό τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να παρακολουθήσουν την φρέσκια εκδήλωση της ΚΑΕ.

Για τον Άρη, πάντως, απώτερος σκοπός είναι η προσέλκυση χορηγών για τη νέα σεζόν, ένα θέμα που «πλήγωσε» οικονομικά τα τελευταία δύο χρόνια το τμήμα, καθώς δεν είχε τα έσοδα που θα μπορούσε να φέρει το μεγάλο brand name του συλλόγου και όχι μόνο.

To Top