ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ TOP

Παπαστεργίου: “Η ΑΜΑΝΙ εκπροσωπεί Κινέζικο κολοσσό! Έχουν μεγάλο ενδιαφέρον η επιχειρηματική δράση του Καρυπίδη”

Ο δήμαρος Τρικκαίων, Δημήτρης Παπαστεργίου μίλησε για την συνομιλία και την συνεργασία του με τον Θοδωρή Καρυπίδη μέσω της AMANI για να νέα ηλεκτικά λεωφορεία αλλά και για το τι εύχεται για την συνέχεια της συνεργασίας με τον πρόεδρο της ΠΑΕ Άρης.

Stoiximan.gr: Το Παιχνίδι σου Καλύτερο με Live Streaming και Cash-out (ισχύουν όροι & προϋποθέσεις)!

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο δήμαρχος των Τρικάλων στο Yellow Radio 92,8 FM:

Για την συνεργασία με την AMANI: “Η συνεργασία είναι με έναν Κινέζικο κολοσσό την Weichai, μια τεράστια κινέζικη εταιτεία η οποία βρέθηκε στην Ελλάδα εδώ και 9 μήνες. Από ότι γνωρίζω στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από τον όμιλο Καρυπίδη.

Ξεκινήσαμε πριν από περίπου ένα χρόνο ένα πολύ φιλόδοξο πρόγραμμα σαν επέκταση του γνωστού προγράμματος, του λεωφορείου χωρίς οδηγό. Βγήκαμε να δούμε ποιες εταιρείες μπορούν να μας προμηθεύσουν και να συνεργαστούμε για να βελτιστοποιήσουμε νέα λεωφορεία στο πλαίσιο του προγράμματος.

Μια από αυτές τις εταιρείες ήταν η κινέζικη, στον διαγωνισμό που κάναμε, είδαμε ότι μπορεί να καλυφθεί η ανάγκη που έχουμε από τα συγκεκριμένα λεωφορεία και εχθές είχαμε την χαρά να υπογράψουμε την σύμβαση προκειμένου μέσα στο επόμενο εξάμηνο να έρθουν τα λεωφορεία αυτά, τα βιοηλεκτρικά, τα αυτόνομα λεωφορεία.

Ο Κινεζικός κολοσσός ενδιαφέρεται να στήσει στην Ελλάδα μια γραμμή παραγωγής για όλη την Ευρώπη για ηλεκτρικά λεωφορεία, αυτόνομα και μη, όπως επίσης και ένα ερευνητικό κέντρο για την αυτοκίνηση και για την τεχνική νοημοσύνη.

Και για τα δυο κάνουμε συζητήσεις μήπως καταφέρουμε να τα φέρουμε στην περιοχή μας, στην Θεσσαλία και ειδικά στον νομό Τρικάλων”.

Για τον όρο «Κινέζικος κολοσσός»: “Ούτως ή άλλως τα στοιχεία και τα νούμερα των Κινέζικων εταιρειών προκαλούν ίλιγγο ακόμα κι αν δεν είναι μεγάλες εταιρείες αλλά η συγκεκριμένη εταιρεία που ασχολείται χρόνια με την παραγωγή λεωφορείων είναι όντως μια πολύ μεγάλη εταιρεία”.

Είναι δυο ηλεκτρικά λεωφορεία πάνω στα οποία, κι αυτό είναι ένα κομμάτι του προγράμματος που η αναπτυξιακή ομάδα του δήμου έχει πάρει, είναι να τα μετατρέψει σε αυτόνομα λεωφορεία τα οποία δεν θα έχουν οδηγό και θα δρομολογηθούν σε μιαγραμμή από το Υπεραστικό ΚΤΕΛ των Τρικάλων έως το κέντρο της πόλης”.

Για το τι διαφορά έχει από τα υπόλοιπα: “Είναι πιο σύγχρονα αλλά και το γεγονός ότι τα προηγούμενα λεωφορεία έπρεπε να είναι σε ξεχωριστή λωρίδα κυκλοφορίας ενώ πλέον για αυτά τα λεωφορεία το στοίχημα είναι να μπουν σε μεικτή κυκλοφορία, δηλαδή κανονικά στο δρόμο μαζί με τα υπόλοιπα οχήματα”.

Για το αν…ανοίγει άλλες δουλειές: “Το πιο σημαντικό που μπορεί να ανοίξει είναι μια επένδυση στην Ελλάδα από την συγκεκριμένη εταιρεία, αν τελικά αποφασιστεί να «πατήσει πόδι» στην Ευρώπη και ανοίξει ένα τέτοιο εργοστάσιο . Αυτό που μας ενδιαφέρει στην περιοχή μας είναι να δώσουμε έξοδο και εργασία σε νέους ανθρώπους που δεν μένουν στα Τρίκαλα, δεν μένουν καν στην Ελλάδα. Αν μπορέσουμε να κρατήσουμε ή και να φέρουμε κάποιους επιστήμονες της έρευνας και ανάπτυξης πάνω στην αυτοκίνηση”.

Για την συνομιλία και την συνεργασία του με τον Καρυπίδη: “Τα βρήκαμε στα χρώματα, το «κιτρινόμαυρο» μας ταίριαξε και τους δυο, αν και διαφορετικές ομάδες. Έχουν πάρα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τα ανοίγματα που έκανε. Αυτό που ελπίζω είναι να μην είναι απλά μια εμπορική συμφωνία που έχει ενδιαφέρον αλλά να εξελιχθεί σε μια συνεργασία αλλά και σε επενδύσεις που έχουμε τόσο πολύ ανάγκη σαν χώρα”.

Για το πως βλέπει τον Άρη: “Εκτός από τον τελευταίο «εγκληματικό» 4-2 δεν έχω δει πολλά πράγματα. Πιστεύω η φετινή χρονιά κυλάει καλύτερα”.

Για την συμβολική μέρα του Τσιτσάνη: “Κάθε χρονιά για εμάς είναι μια μεγάλη γιορτή η γέννηση του. Στο μουσείο «Τσιτσάνη» αυτό το Σάββατο όλοι οι επισκέπτες ξεναγούνται υπό τους ήχους μουσικής, όλη μέρα παίζουμε ζωντανά Τσιτσάνη μέσα στο μουσείκο, το οποίο έχουμε ολοκληρώσει ως προς τα οιδομικά του”.

To Top