Παραμένει στον Άρη ο Κωτούλης

Η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Άρη επέστρεψε στα μεγάλα σαλόνια και η διοίκηση του συλλόγου θεώρησε σωστό να ανταμείψει τον Κώστα Κωτούλη με ανανέωση της συνεργασίας τους.

Ο έμπειρος προπονητής οδήγησε την ομάδα σε μία σεζόν στην οποία δεν έκανε ήττα, παρά τις ατυχίες οι οποίες δεν έλλειψαν κι έτσι μετά από 9 χρόνια απουσίας ο Άρης επέστρεψε στη μεγάλη κατηγορία.

Οι κιτρινόμαυροι έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι με τη δουλειά του, με τις δύο πλευρές να υπογράφουν για την ανανέωση της συνεργασίας τους ενόψει και της νέας αγωνιστικής περιόδου.

To Top