Πότε αναμένεται να αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση στη Χαλκιδική

 

Ανακοίνωση σχετικά με τα προβλήματα ηλεκτροδότησης που αντιμετωπίζουν η Χαλκιδική και άλλες περιοχές της Βορείου Ελλάδος, εξέδωσε ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).

Ακολούθησε το PRESSARIS και στο Instagram, για ακόμα πιο άμεση ενημέρωση στα θέματα του Άρη!

Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, τα περισσότερα προβλήματα στις υπόλοιπες περιοχές της Βορείου Ελλάδος έχουν αποκατασταθεί.

Η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει:

“Ο ΔΕΔΔΗΕ εκφράζει τα θερμά συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων της φονικής κακοκαιρίας που έπληξε τη Χαλκιδική.

Τα συνεργεία της Εταιρίας βρέθηκαν από την πρώτη στιγμή της εκδήλωσης των ακραίων καιρικών φαινομένων σε πλήρη ετοιμότητα, ξεκινώντας την επιθεώρηση και προχωρώντας σταδιακά στην αποκατάσταση των ζημιών στο Δίκτυο, στα σημεία που υπήρχε η δυνατότητα πρόσβασης.

Για την περιοχή της Χαλκιδικής, ο ΔΕΔΔΗΕ ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι τα προβλήματα ηλεκτροδότησης στην περιοχή της Σιθωνίας αποκαθίστανται σταδιακά και αναμένεται η αποκατάσταση των περισσοτέρων μέχρι τις βραδινές ώρες. Σε ό,τι αφορά στην περιοχή της Κασσάνδρας, τα συνεργεία της Εταιρίας εργάζονται πυρετωδώς σε συνεργασία με τα συνεργεία του ΑΔΜΗΕ, προκειμένου, αφού αποκατασταθούν οι ζημιές στις γραμμές υψηλής τάσης, να επανηλεκτροδοτηθεί και το Δίκτυο της μέσης και χαμηλής τάσης.

Στις υπόλοιπες περιοχές της Β. Ελλάδας που επλήγησαν από την κακοκαιρία, ο ΔΕΔΔΗΕ ενημερώνει ότι αποκαταστάθηκαν οι βλάβες στις περιοχές του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, Αλεξανδρούπολης, Ξάνθης, Καβάλας, Δράμας, Σερρών, Κιλκίς, Έδεσσας, Κοζάνης, Κατερίνης, Καστοριάς και Φλώρινας.

Προβλήματα ηλεκτροδότησης περιορισμένης έκτασης παραμένουν μέχρι αυτή την ώρα σε περιοχές της Κομοτηνής και της Βέροιας.

H Διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ ευχαριστεί τους εργαζόμενούς της για την άμεση ανταπόκρισή τους και την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλουν για την αποκατάσταση των ζημιών στο Δίκτυο Διανομής με στόχο να περιοριστεί στο ελάχιστο δυνατό η ταλαιπωρία των καταναλωτών”.

To Top