Στη δίνη της ακρίβειας τα πρακτορεία ΟΠΑΠ-«Μύθος ότι σε περιόδους λιτότητας ανθίζει ο τζόγος»

Στη δίνη της ακρίβειας «χορεύουν» τα πρακτορεία ΟΠΑΠ στη Θεσσαλονίκη, των οποίων η κίνηση μειώθηκε άρδην λόγω του ραγδαίου κύματος ακρίβειας και λόγω της «κακής ψυχολογίας», όπως ερμηνεύουν οι πράκτορες, αφού ακόμη και τις ώρες των ποδοσφαιρικών αγώνων, που αποτελούν παραδοσιακά ώρες αιχμής, η προσέλευση είναι απογοητευτική.

«Τα πρακτορεία είναι στη χειρότερή τους φάση συγκριτικά με τα τελευταία χρόνια. Αφού πήγαμε να ανακάμψουμε μετά από δύο χρόνια κορωνοϊού, αυστηρούς ελέγχους, περιορισμούς και lockdown, ήρθε τώρα το κύμα της ακρίβειας με πρώτο απ’ όλα το ενεργειακό κόστος που έχει τριπλασιαστεί για τα πρακτορεία μας. Πέραν δηλαδή από τις ανατιμήσεις που έχουν γίνει σε όλα τα βασικά αγαθά που αφορούν και τη λειτουργία του καταστήματος αλλά και τη διαβίωσή μας», αναφέρει στο ThessToday.gr ο πρόεδρος της Ένωσης Πρακτόρων ΟΠΑΠ Κεντρικής Μακεδονίας, Αναστάσιος Απιδόπουλος.

«Είναι μύθος από παλιά ότι σε περιόδους λιτότητας ανθίζει ο τζόγος»

Ο ίδιος εξηγεί πως τα πρακτορεία δεν μπορούν να εφαρμόσουν δική τους τιμολογιακή πολιτική, οπότε δε μπορούν να μετακυλίσουν το κόστος στον πελάτη, γεγονός που προκαλεί ανησυχία στους επαγγελματίες του κλάδου για το μέλλον των επιχειρήσεών τους. Κερασάκι στην τούρτα αποτελεί η δυσπραγία που υπάρχει στους πελάτες που έχουν μειώσει ή και κόψει εντελώς τα τυχερά παιχνίδια. «Όταν κάποιος καλείται να πληρώσει 400, 500 και 1.000 ευρώ στο ρεύμα, είναι πολύ δύσκολο να του περισσέψουν χρήματα για διασκέδαση. Είναι μύθος ότι σε περιόδους λιτότητας ανθίζει ο τζόγος. Δυστυχώς σε περιόδους λιτότητας, όταν περιορίζεται η δυνατότητα που έχει ο καταναλωτής και τα χρήματα στο πορτοφόλι του, το πρώτο πράγμα που μειώνει είναι η διασκέδαση. Πρώτα καλύπτει τις προσωπικές του ανάγκες και τις ανάγκες της οικογένειάς του και μετά θα ξοδέψει χρήματα για να διασκεδάσει. Σε μας έχει μειωθεί πολύ ο τζίρος. Και η προσέλευση των πελατών και τα ποσά που διαθέτουν».

«Έρχεται ο κόσμος και μας λέει τον πόνο του»

Ο κ. Απιδόπουλος ανέφερε χαρακτηριστικά πως την ανησυχία και τη δυσφορία τους για την κατάσταση που επικρατεί εκφράζουν σε καθημερινή βάση οι πελάτες που επισκέπτονται τα πρακτορεία ΟΠΑΠ για να δοκιμάσουν την τύχη τους αλλά και για να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους. «Επειδή στα πρακτορεία εισπράττουμε και λογαριασμούς, έρχεται ο κόσμος και μας λέει τον πόνο του. Καταλαβαίνουμε τον πόνο του γιατί το ίδιο περνάμε κι εμείς. Οπότε όλες οι συζητήσεις μέσα στο πρακτορείο έχουν να κάνουν με την ακρίβεια και με τη δυνατότητα που έχει περιοριστείΚαι βλέπουμε ότι από τις 21.00 και μετά νεκρώνουν τα μαγαζιά. Νεκρώνει η κίνηση και στους δρόμους. Είναι περίεργο φαινόμενο, ανεξήγητο για μένα. Γιατί στην ψυχοσύνθεση του Έλληνα η βόλτα του δεν έχει να κάνει με το αν έχει χρήματα ή όχι. Έχει να κάνει περισσότερο με το αν έχει διάθεση. Και δεν έχει πλέον διάθεση ο κόσμος».

Παράλληλα σημείωσε πως όσοι τυχεροί κερδίζουν χρήματα, χρησιμοποιούν πλέον τα κέρδη για να καλύψουν κάποια από τα τρέχοντα έξοδα και τους λογαριασμούς τους. «Παλιά οποίος κέρδιζε συνέχιζε να παίζει γιατί προσδοκούσε μεγαλύτερα κέρδηΤώρα οποίος κερδίσει πάει να καλύψει τις ατομικές του ανάγκες».

Ερωτηθείς μάλιστα σχετικά με το αν βρίσκεται στο τραπέζι συζήτηση για αύξηση τιμών και στα παιχνίδια του ΟΠΑΠ, ο κ. Απιδόπουλος απάντησε αρνητικά. Αυτό που περιμένουν από εδώ και στο εξής λοιπόν οι πράκτορες είναι να εξομαλυνθεί η κατάσταση. «Ελπίζουμε μετά το Πάσχα να μπούμε σε μια ομαλοποίηση. Περιμένουμε να ξεμπερδέψουμε με τον κορωνοϊό και να ανέβει η ψυχολογία των καταναλωτών».

Πηγή: thesstoday.gr

To Top