Στο γραφείο της ανακρίτριας ο σταθμάρχης της Λάρισας (video)

Στο γραφείο της ανακρίτριας βρίσκεται από νωρίς το πρωί της Κυριακής ο σταθμάρχης της Λάρισας, στη βάρδια του οποίου συνέβη το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα. 

Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, η απολογία με αίτημα της ανακριτρίας δεν έχει ξεκινήσει λόγω τεχνικού ζητήματος. 

Προσερχόμενος ο συνήγορος υπεράσπισης κ. Παντζαρτζίδης δήλωσε: «Δεν μπορώ να πάρω άλλη αναβολή, θέλω να τελειώνει αυτό το θέμα για να σταματήσουν και οι παραφιλολογίες». 

Ο 59χρονος που είναι αντμέτωπος με βαριές κατηγορίες, φέρεται να είναι σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση και σύμφωνα με πληροφορίες είπε σε όσους τον είδαν «κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου…». 

Ο σταθμάρχης ήταν να απολογηθεί χθες, αλλά ο συνήγορός του πήρε προθεσμία αφού όπως υποστήριξε «υπήρξαν νέα στοιχεία». 

Καθώς περνούν οι μέρες, πληθαίνουν τα στοιχεία που έρχονται στη δημοσιότητα για τα όσα συνέβησαν εκείνη την ημέρα. 

Δύο λάθη την ίδια μέρα 

Σύμφωνα με νέες πληροφορίες ο 59χρονος σταθμάρχης μόλις μία ώρα πριν από το τραγικό δυστύχημα με το Intercity 62 και την εμπορική αμαξοστοιχία είχε στείλει τον προαστιακό της Λάρισας προς λάθος κατεύθυνση. 

Συγκεκριμένα, όταν ο προαστιακός γεμάτος με επιβάτες έφτασε στο σημείο Ψαλίδι- Παλιοφάρσαλο, ο σταθμάρχης άλλαξε το κλειδί με αποτέλεσμα το τρένο να πάει σε λάθος γραμμή. 

Ωστόσο, ο μηχανοδηγός του προαστιακού κατάλαβε το λάθος του σταθμάρχη με αποτέλεσμα να του ζητήσει να κάνει όπισθεν το τρένο και να συνεχίσει την πορεία του στη γραμμή που βρισκόταν. 

Το ίδιο λάθος όμως δεν αντιλήφθηκε ο μηχανοδηγός του Intercity 62. 

Εντοπίστηκε το «μαύρο κουτί» 

Την ίδια στιγμή, οι έρευνες στο σημείο της σύγκρουσης συνεχίζονται με τις Αρχές να έχουν εντοπίσει το «μαύρο κουτί» χωρίς ωστόσο να είναι γνωστό αν πρόκειται γι αυτό της επιβατική αμαξοστοιχίας ή της εμπορικής. 

Το «μαύρο κουτί» αναμένεται να δώσει περισσότερα στοιχεία για τα αίτια που οδήγησαν στην μοιραία σύγκρουση όπως στοιχεία για την ταχύτητα του τρένου, για το αν χρησιμοποιήθηκαν τα φρένα και πότε, αν χρησιμοποιήθηκε το έκτακτο φρένο αλλά και για την μηχανολογική κατάσταση των βαγονιών και της μηχανής. 

To Top