Τέσσερις ώρες στον αέρα μετά το τελευταίο σήμα!

Αμερικανοί ερευνητές εκτιμούν ότι το Boeing της πτήσης 370 της Malaysia Airlines πετούσε για τουλάχιστον 4 ώρες μετά την τελευταία επαφή με τον πύργο ελέγχου. Αυτό αποκαλύπτει δημοσίευμα της Wall Street Journal που επικαλείται δύο άτομα σχετικά με τις έρευνες.

Αυτή η εκδοχή αυξάνει την πιθανότητα το αεροσκάφος με τους 239 επιβαίνοντες να πέταξε εκατοντάδες μίλια υπό συνθήκες που παραμένουν άγνωστες.

Το τελευταίο σήμα του αεροσκάφους ήταν 45 λεπτά αφότου είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ. Ερευνητές της αεροπορίας και αξιωματούχοι ασφαλείας της Μαλαισίας πιστεύουν ότι το αεροσκάφος πέταξε συνολικά έως και πέντε ώρες. Βασίζουν αυτή την εκτίμησή τους, σε δεδομένα που αποστέλλονται αυτόματα στο έδαφος από τις μηχανές του Boeing 777 στο πλαίσιο του προγράμματος διατήρησης και παρακολούθησης.

Αμερικανοί αξιωματούχοι της αντιτρομοκρατικής εξετάζουν το σενάριο ένας από τους πιλότους ή κάποιος από τους επιβαίνοντες να οδήγησαν το αεροσκάφος σε άγνωστη τοποθεσία αφού σκόπιμα απενεργοποίησαν τους αναμεταδότες για να αποφύγουν τον εντοπισμό από τα ραντάρ.

Εν τω μεταξύ άκαρπες κατέληξαν και οι νέες έρευνες που έγιναν από βιετναμέζικα αεροσκάφη στο σημείο που είχε υποδείξει κινεζικός δορυφόρος.

Σενάριο Helios

Σύμφωνα με το σενάριο αυτό, οι πιλότοι ίσως αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα στη διάρκεια της πτήσης, λίγο μετά την απογείωση από το αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ, το οποίο οδήγησε σε ξαφνική αποσυμπίεση μέσα στην καμπίνα του αεροσκάφους, όπως ακριβώς είχε συμβεί με τη συντριβή του Boeing της κυπριακής Helios, στο Γραμματικό το 2005. Ρεπορτάζ του Sky News παρουσίασε μια εξομοίωση πτήσης με αεροσκάφος Boeing 737, παρόμοιο με εκείνο της πτήσης ΜΗ 370, που αγνοείται. Ο κυβερνήτης Αλιστερ Ρόζενσαϊν που εκτέλεσε την προσομοίωση, έκανε μια αναπαράσταση των συνθηκών που προκαλεί μια ξαφνική αποσυμπίεση στο εσωτερικό του αεροσκάφους. Σύμφωνα με τα όσα είπε στο βίντεο, μόλις συμβεί η αποσυμπίεση μέσα στο πιλοτήριο, αυτομάτως πέφτουν οι μάσκες οξυγόνου, που πρέπει να φορέσουν οι πιλότοι.

Ωστόσο, υποστήριξε ότι οι πιλότοι της πτήσης ΜΗ 370 αποφάσισαν πρώτα να στρίψουν το αεροσκάφος δυτικά, ώστε να επιστρέψουν στην Κουάλα Λουμπούρ, έδωσαν τις συντεταγμένες στον αυτόματο πιλότο και στη συνέχεια έχασαν τις αισθήσεις τους. Το αεροσκάφος, έχοντας λάβει τα στοιχεία της νέας πορείας, άρχισε να στρίβει και να κατευθύνεται δυτικά, παραμένοντας στο ίδιο υψόμετρο και σπαταλώντας τα καύσιμά του. Στο σημείο που λιποθύμησαν οι πιλότοι, το αεροσκάφος είχε καύσιμα για να διανύσει 3.000 μίλια, μια απόσταση δηλαδή μέχρι τα μισά του Ινδικού Ωκεανού.

Πηγή: thetoc.gr

 

To Top