ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τι έκανε ο τελικός του Champions League στα κοινωνικά δίκτυα

Η Ρεάλ Μαδρίτης έχει κερδίσει περισσότερους από 900.000 οπαδούς, υπερασπίζοντας τον τίτλο της στο Champions League, ενώ το όνομά της χρησιμοποιήθηκε σε πολλές περισσότερες περιπτώσεις.

Η Adglow, εταιρεία που ειδικεύεται στον τομέα της τεχνολογίας και των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης, παρουσίασε την έκθεσή της σχετικά με ότι συνέβη στα κοινωνικά δίκτυα κατά τη διάρκεια του τελίκού, εστιάζοντας στο Facebook, Instagram και το Twitter.

Στο Facebook υπήρχαν μέχρι και 34 εκατομμύρια άνθρωποι να μιλούν για το παιχνίδι, με 900.000 από αυτούς να βρίσκονται στην Ισπανία. Ένα μεγάλο κοινό, που με την σειρά του παρήγε πάνω από 98 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις. Στο Instagram ήταν 14 εκατομμύρια οπαδοί που παρήγαν 50 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις και στο Twitter δημοσιεύτηκαν συνολικά 9 εκατομμύρια tweets που σχετίζονται με τον αγώνα.

Είναι ενδιαφέρον, πως η Ισπανία δεν αποτελεί μέρος των κορυφαίων πέντε χωρών με το περισσότερο κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τις πρώτες τρεις να είναι Ινδονησία, Βραζιλία και Μεξικό.

Όσο για τους παίκτες, που αναφέρθηκαν περισσότερο στο Facebook ήταν Κριστιάνο Ρονάλντο, Μάντζουκιτς και Κασεμίρο, που σκόραραν. Μια σχεδόν πανομοιότυπη κατάσταση επαναλαμβάνεται στο Twitter, όπου υπάρχει και ο Μπουφόν, αλλά και ο Μέσι, καταλαμβάνοντας την έβδομη θέση.

Η εικόνα της Ρεάλ Μαδρίτης με το τρόπαιο δημοσιεύθηκε πάνω από 70.000 φορές, ενώ στο Facebook ξεπέρασε τα 1,5 εκατομμύρια «αρέσει». Όμως η στιγμή με τον μεγαλύτερο αριθμό των δημοσιεύσεων ήταν το τελικό σφύριγμα, με 112.000 tweets το λεπτό.

Πηγή: skai.gr

To Top