Χάμιλτον: «Δεν σκέφτομαι το πρωτάθλημα, στόχος οι νίκες»

Ο Λιούις Χάμιλτον μίλησε για το ενδεχόμενο να παλέψει για το όγδοο πρωτάθλημα της καριέρας του.

«Για να είμαι ειλικρινής, με τον τρόπο που ξεκίνησε η χρονιά, δεν το σκεφτόμουν πραγματικά έτσι. Δεν είχα στο μυαλό μου τον όγδοο τίτλο. Φυσικά, αυτό για το οποίο εργαζόμαστε είναι οι νίκες, αλλά πάντα είχα επίγνωση του γεγονότος ότι αυτό απαιτεί χρόνο. Η Mercedes ξεκίνησε τη σεζόν με ένα “εκρηκτικό” μονοθέσιο, είχε καταιγιστικό ρυθμό, και οι δύο οδηγοί της κάνουν εξαιρετική δουλειά. Γνωρίζουμε ότι έχουμε αυτό το έλλειμμα ισχύος. Θα υπάρξουν πίστες με πολύ μεγάλες ευθείες όπου τα πράγματα θα είναι ακόμη πιο δύσκολα για εμάς».

Όσον αφορά τις αεροδυναμικές αρετές δήλωσε πως:

«Έχουμε ένα εξαιρετικό μονοθέσιο αεροδυναμικά. Αν συνεχίσουμε να προσθέτουμε απόδοση και μπορούμε να στρίβουμε ακόμα πιο γρήγορα, ίσως καταφέρουμε να μειώσουμε λίγο το έλλειμμα στις ευθείες, μέχρι να βελτιωθούμε ή να κλείσουμε την ψαλίδα στην ισχύ. Είναι πολύ δύσκολο να σκέφτεσαι μακροπρόθεσμα αυτή τη στιγμή. Νομίζω ότι πρέπει να βλέπουμε κάθε αγώνα ξεχωριστά, κάθε εβδομάδα ξεχωριστά. Θα είμαι στο εργοστάσιο πριν από την Αυστρία. Θα αναλύσουμε τα δεδομένα και θα μιλήσουμε με τους τεχνικούς, εξετάζοντας όλα τα διαφορετικά στοιχεία που βρίσκονται στα σκαριά, το πότε έρχονται και τι επίδραση θα έχουν. Αν χρειαστεί, θα αλλάξω την κατεύθυνση εξέλιξης προς όποια πλευρά νιώθω ότι έχει ανάγκη το μονοθέσιο. Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε και να το απολαμβάνουμε. Πρέπει να διασκεδάζουμε κιόλας με αυτό».

To Top