Formula 1: Φήμες για «κατάρρευση» της συμφωνίας Red Bull – Porsche

Υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι δεν πρόκειται να δούμε τη Red Bull Racing με κινητήρες της Porsche το 2026.
Αμφίβολη μοιάζει πλέον η προσπάθεια της Porsche να εισχωρήσει στη Formula 1 από το 2026, όταν θα υιοθετηθούν οι νέοι κανονισμοί κινητήρων. Η γερμανική φίρμα είχε στόχο να εισέλθει στο σπορ αποκλειστικά ως κατασκευαστής κινητήρων και τους τελευταίους μήνες ήταν σε προχωρημένες συζητήσεις με τη Red Bull Racing, ώστε οι δύο εταιρείες να συνεργαστούν.

Τις τελευταίες ημέρες όμως είχαν ξεκινήσει οι αμφιβολίες σχετικά με το αν θα ολοκληρωθεί εν τέλει το μεγάλο deal. Όπως αναφέρει το planetf1.com, υπήρξε διαφωνία σχετικά με το ποσοστό των μετοχών που θα αγόραζε η Porsche στη Red Bull Technologies (επιθυμούσε το 50%), όπως επίσης και το χρηματικό ποσό που θα καταβάλλει. Από τo «στρατόπεδο» της Red Bull δεν επιθυμούσαν να χάσουν την εξουσία που έχουν, μια και οι Γερμανοί φαίνεται ότι ήθελαν να πάρουν τον έλεγχο της αγωνιστικής ομάδας.

Όπως αναφέρει το εν λόγω δημοσίευμα, οι αρχές είχαν δώσει το πράσινο φως ώστε να γίνει η εξαγορά του 50% της Red Bull Technologies, ενώ από τη μεριά της η Porsche είχε καταχωρήσει τα πνευματικά δικαιώματα της λέξης «F1nally». Επιπλέον η ανακοίνωση της Audi πως θα εισέλθει στη Formula 1 το 2026 προκάλεσε αναστάτωση και εκνευρισμό στις τάξεις της Porsche, μια και η «αδελφή» εταιρεία στον Όμιλο Volkswagen οριστικοποίησε τα πλάνα της τόσο γρήγορα. Ενδιαφέρον προκαλεί επίσης η δήλωση του σύμβουλου της Red Bull σε θέματα Formula 1/Motorsport, Χέλμουτ Μάρκο, ο οποίος ανέφερε: «Η Porsche δεν θα γίνει μέτοχος στη Red Bull».

Παρά το γεγονός πως προηγούμενες αναφορές έκαναν λόγο πως η Porsche δεν έχει εναλλακτική αν δεν συνεργαστεί με τη Red Bull, ωστόσο το όνομα της McLaren έπεσε και πάλι στο τραπέζι. Συνδετικός κρίκος στην όλη υπόθεση δεν είναι άλλος από τον επικεφαλής της βρετανικής ομάδας στη Formula 1, Αντρέας Σάιντλ, ο οποίος είχε αναλάβει το αγωνιστικό πρόγραμμα LMP1-Hybrid της Porsche στο WEC από το 2014 μέχρι το 2017.

To Top