H μεγάλη εκδρομή του ελληνικού κλαμπ της Ντόρτμουντ (photos)

Ο επαναληπτικός της φάσης των «16» του Champions League μεταξύ της Ντόρτμουντ και της Τότεναμ δεν επιφύλασσε μεγάλες συγκινήσεις εντός αγωνιστικού χώρου. Τις εντυπώσεις κέρδισαν αντιθέτως οι οπαδοί των «κιτρινόμαυρων» με το εντυπωσιακό choreo που έφτιαξαν και τη θερμή ατμόσφαιρα που δημιούργησαν παρά την ήττα. Μέσα σε αυτούς και 21 Έλληνες, όλοι τους μέλη του «Borussia Dortmund Hellenic Supporters Club», που διοργάνωσε μεγάλη εκδρομή στη Γερμανία για αυτό το παιχνίδι.

Stoiximan.gr: Το παιχνίδι σου καλύτερο με επιλογές για Σκόρερ, Κάρτες & Κόρνερ σε κάθε αγώνα του Άρη

Στις παρακάτω γραμμές θα διαβάσετε το τι έζησαν εκεί τα μέλη του κλαμπ, μέσα από τις δικές τους περιγραφές…«Μόλις έγινε γνωστή η κλήρωση για τη φάση των «16» του Τσάμπιονς Λιγκ και οι ημερομηνίες των δύο αγώνων με αντίπαλο την αγγλική Τότεναμ, η ευκαιρία να βρεθούμε –ξανά- όλοι μαζί, ως Borussia Dortmund Hellenic Supporters Club, στις κερκίδες του επιβλητικού Βεστφάλενσταντιον, ήταν μοναδική.

Το «πράσινο φως» για τη διοργάνωση μιας ακόμη εκδρομής, από το μοναδικό επίσημα αναγνωρισμένο κλαμπ της Μπορούσια Ντόρτμουντ στην Ελλάδα, στη δική μας «γη της επαγγελίας», άναψε…

Η ανακοίνωση για τη διοργάνωση της εκδρομής δεν άργησε να βγει. Δεν χρειάστηκε να περάσουν και πολλά εικοσιτετράωρα για να κλείσουν οι διαθέσιμες θέσεις. Κάτι το αναμενόμενο, άλλωστε, για όλους εμάς τους… μυημένους.

Τα 21 συνολικά εισιτήρια για τον απόλυτο ποδοσφαιρικό «ναό» εξασφαλίστηκαν χάρη στις κινήσεις της διοίκησης του κλαμπ. Αριθμός διόλου ευκαταφρόνητος για αγώνα της φάσης των «16» του Champions League. Και μάλιστα σε τιμές που… σοκάρουν ευχάριστα, καθώς τα περισσότερα από αυτά ήταν για τη θρυλική Ζουντριμπούνε με κόστος λίγο χαμηλότερα από τα 20 ευρώ ανά εισιτήριο, τη στιγμή που οργίαζε η μαύρη αγορά με τιμές άνω των 200 ευρώ για ένα μαγικό χαρτάκι!

Οι συμμετοχές… πολυσυλλεκτικές από κάθε άκρη της Ελλάδας. Για κάποιους ήταν η πολλοστή επίσκεψη στο Βεστφάλενσταντιον, μα για τους περισσότερους ήταν η πρώτη φορά. Δυναμικό παρόν έδωσε η Θεσσαλονίκη με δύο μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, τον πρόεδρο –και υπεύθυνο της εκδρομής- Αλέξανδρο Μανιό και τον αντιπρόεδρο, Δημήτρη Πιπερίδη. Επίσης τον Τάσο, με τον γιο του τον Κωνσταντίνο, τον Αλέξανδρο και τον Γιώργο, αλλά και τον Νούλη, όλοι εκπρόσωποι της γενιάς των «άντα».

Μαζί μας και μέλη από γειτονικές περιοχές, όπως ο Γιάννης από τα Γιαννιτσά, ο Κώστας και από την Αλεξάνδρεια και οι Γιώργος, Μάριος, Δημήτρης από τη Χαλκιδική, αλλά και από πιο μακρινές όπως ο Μάκης από τη Λαμία, ο Στέφανος από την Ηγουμενίτσα και οι Γιώργος, Νότης, καθώς και ο γιος του Χρήστος από την Αθήνα. Στην παρέα προστέθηκαν και μερικά μέλη από τη Γερμανία, όπου το κλαμπ διατηρεί μεγάλο αριθμό μελών.

Νωρίς το πρωί της 5ης Μαρτίου στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» βρέθηκε ο κύριος όγκος όσων θα ταξιδεύσαμε στο Ντόρτμουντ. Μέσω του Ντίσελντορφ, στο αεροδρόμιο του οποίου προσγειώθηκε το αεροπλάνο, φτάσαμε το μεσημέρι στο ξενοδοχείο.

Ο χρόνος που είχαμε μέχρι να ξεκινήσουμε για το γήπεδο ντυμένοι στα κιτρινόμαυρα, με το Borussia Dortmund Hellenic Supporters Club να κυριαρχεί στην ενδυματολογική μας αμφίεση, αλλά κυρίως στην καρδιά μας μαζί με την αγάπη μας για την ομάδα, αναλώθηκε για τους περισσότερους σε ψώνια από την επίσημη μπουτίκ.

Η αντίστροφη μέτρηση για να βρεθούμε στις κερκίδες του Βεστφάλενσταντιον, αλλά και για κάνουν ένα όνειρο ζωής πραγματικότητα για όσους ήταν το παρθενικό τους ταξίδι, είχε ξεκινήσει…

Όταν πήραμε τον δρόμο για το γήπεδο (ήταν πολύ σύντομος, καθώς το ξενοδοχείο βρισκόταν δίπλα στο γήπεδο), ο ενθουσιασμός όλων μας περίσσευε… Αφού φωτογραφηθήκαμε έξω από το Βεστφάλενσταντιον, πήραμε τη θέση μας στις κερκίδες, τοποθετώντας το πανό μας σε περίοπτη θέση στα κάγκελα του γηπέδου, ακριβώς δίπλα στο φοβερό choreo που είχαν ετοιμάσει οι οπαδοί της Μπορούσια. Αυτό από μόνο του δείχνει το σεβασμό που χαίρει το κλαμπ μας.

Μόνο δέος για όλους μας ήταν η φυσική μας παρουσία στο «ναό», αλλά και στο περίφημο «Gelbe Wand», ελληνιστί το «κίτρινο τείχος», το μεγαλύτερο πέταλο που υπάρχει -ανά τη υφήλιο- σε ποδοσφαιρικό γήπεδο!

Και μπορεί το αποτέλεσμα να μην ήταν το αναμενόμενο, αλλά ήταν αναμφίβολα μια εμπειρία ζωής για όλους μας. Τόσο για αυτούς που είχαν (ξανα)ζήσει όνειρο όσο και για αυτούς που το ζούσαν για πρώτη φορά!

Το επόμενο πρωινό μπήκε το «κερασάκι στην τούρτα» με τη δίωρη ξενάγησή μας στο Βεστφάλενσταντιον. Όλα αυτά που βλέπαμε στην τηλεόραση και σε φωτογραφίες τα είδαμε και τα ζήσαμε από κοντά. Περπατήσαμε και είδαμε τους περισσότερους χώρους του γηπέδου, όπως –μεταξύ άλλων- το μουσείο με τα τρόπαια, τις θέσεις των VIP και τις σουίτες, την αίθουσα Τύπου, τα κρατητήρια (!) του γηπέδου, τα αποδυτήρια και το κλειστοφοβικό τούνελ που οδηγεί στον αγωνιστικό χώρο, καθίσαμε στους πάγκους, πατήσαμε… ελάχιστα το χόρτο, μυρίσαμε τον αέρα αυτού του θρυλικού γηπέδου.

«Γεμάτοι» εικόνες, αναμνήσεις και εμπειρίες το απόγευμα της ίδιας μέρας πήραμε το αεροπλάνο της επιστροφής. Μια απόδραση σύντομη, αλλά μεστή από έντονες συγκινήσεις. Ένα όνειρο ζωής για πολλά μέλη είχε γίνει πραγματικότητα.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ BORUSSIADORTMUNDHELLENICSUPPORTERSCLUB

Το Borussia Dortmund Hellenic Supporters Club αποτελεί το μοναδικό επίσημα αναγνωρισμένο κλαμπ φίλων της Ντόρτμουντ στην Ελλάδα, αριθμώντας μέλη σε όλη την επικράτεια, αλλά και σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Το κλαμπ έχει ξεπεράσει τα 5 χρόνια ζωής και αποτελεί τον πυρήνα συσπείρωσης των φίλων της Ντόρτμουντ στη χώρα μας, ανεξάρτητα από την οπαδική τους προτίμηση στην Ελλάδα. Περισσότερες πληροφορίες για τις δραστηριότητες του Borussia Dortmund Hellenic Supporters Club μπορεί να βρει κανείς στο facebook.com/bvb09hellas και στο site www.dortmund.gr είτε επικοινωνώντας με το κλαμπ μέσω email στο bvb09hellas@gmail.com